Moteči »čezmejni« avtobus
Slovenska gospodarska zveza iz Celovca zavrača poskuse ukinitve avtobusne povezave Celovca in Ljubljane in pričakuje tudi podporo v Sloveniji.
Vozovnica na relaciji Celovec–Avtobusna postaja Ljubljana (ali obratno) stane 19 evrov. Krajše relacije so cenejše. Študentje, starejši in otroci do 15. leta starosti imajo popust, za otroke do starosti šest let pa je vožnja brezplačna. Z ljubljanske postaje odpelje prvi avtobus ob 5.45, s celovškega letališča pa ob 4.10.
Celovec – Spomladi je bila s pomočjo dežele Koroške vzpostavljena redna avtobusna povezava med Celovcem in Ljubljano. Avtobus štirikrat dnevno preko Ljubelja odpelje iz Celovca oziroma iz Ljubljane (v Celovcu iz tamkajšnjega letališča, v Ljubljani pa z avtobusne postaje) in ima postanke na celovški avtobusni postaji, v Borovljah, na kranjski avtobusni postaji in na letališču Brnik. Čeprav število potnikov narašča, so se po zaslugi svobodnjaške stranke v koroški javnosti in v deželnem zboru začele pojavljati kritike, da je ta avtobusna povezava razmetavanje davkoplačevalskega denarja.
Slovenska gospodarska zveza iz Celovca je v posebni izjavi zavrnila te trditve in povedala, da je avtobusna povezava dveh prestolnic v duhu sodobnega časa. Alpe Adria Line je pilotski projekt, ki že po svoji naravi potrebuje čas, da steče. »Na Koroškem ni linijske povezave, ki bi shajala brez podpore. Razen tega je treba upoštevati, da je kot štirikrat dnevna linijska povezava enkrat bolj zasedena, drugič pa slabše. Dejstvo je, da je potreba po avtobusni povezavi dana in nujna, kar dokazuje rastoče številke potnikov. Avtobusna linija med Celovcem in Ljubljano je nujna predvsem zaradi povezovanja v regiji, saj nam je Ljubljana bližja kot Dunaj, in tudi zgodovinsko smo povezani. Vedno več Korošcev se odziva na ponudbe v Sloveniji, vedno več Slovencev pa prihaja na Koroško po nakupih in v turistične kraje. Avtobusna povezava ni pomembna le zaradi kulture in turizma, ampak tudi zaradi gospodarskega sodelovanja. Čim bolj pretočne so meje, koristneje je za razvoj regije. To lahko opazujemo na avstrijskem Štajerskem, kjer je povezovanje med Avstrijo in Slovenijo samo po sebi umevno in zato gospodarstvo cveti,« je zapisano v izjavi.
Slovenska gospodarska zveza je bila že pred leti pobudnik vzpostavitve čezmejne avtobusne povezave. Marca leta 2008 jo je podprl tudi ljubljanski župan Zoran Janković, koroški prevoznik Juvan pa je dobil koncesijo za linijski promet, vendar takrat čas za take reči na Koroškem še ni bil zrel. Nova koroška vlada pa je projekt podprla in stoji za njim. Gospodarska zveza čestita prevozniku Mirku Zeichnu - Piceju za pogum in vztrajnost pri vzpostavitvi in vzdrževanju linije. Pričakuje tudi pomoč slovenskega gospodarstva in vlade.