Hitrejši, čvrstejši in varčnejši Porsche Boxster
Čeprav se pri novi generaciji Porschejevega Boxsterja zdi, da ni veliko novega, je nemški prestižni športnik temeljito osvežen. Krepko drugačna je karoserija, ki je zasnovana po načelu lahke gradnje, ima tudi na novo zasnovano podvozje, daljšo medosno razdaljo, je širši in ima večja kolesa. Motorji so sicer že znani, a na novo sfrizirani ter močnejši in za do 15 odstotkov varčnejši. Že šibkejši 2,7-litrski, ki razvije 195 kilovatov pri 6700 vrtljajih, vozniku zvabi nasmeh na obraz s pospeški in končno hitrostjo. Pravi sladokusci imajo na izbiro 3,4-litrski motor z 232 kilovati, ki pripada športnejšemu boxsterju S. Na slovenskem trgu je najcenejši boxster naprodaj za 58.672 evrov, 72.152 evrov je treba odšteti za močnejši boxster S, tri tisočake in pol je doplačilo za samodejni menjalnik.