Nič več sramežljivosti
Prenovljena Mazda3 z manj vidnimi in več skritimi spremembami
Manj kot tri leta je minilo, odkar je na ceste zapeljala nova generacija Mazde3, pri japonski avtomobilski znamki pa so se odločili, da je pravi čas za prve osvežilne poteze. Tako je najbolj prodajan Mazdin model dobil nekaj manjših sprememb na zunanjosti in v potniški kabini, medtem ko pri motorni paleti ni novosti. Čakanje ni dobro in Mazdini oblikovalci so menili, da mora trojka manj sramežljivo razkazovati svoje mišice. Zato so spremenili oba odbijača, na novo oblikovali luči za meglo in zadnja odbojna stekla, to pa je skupaj s posegi na karoserijskem dnu ugodno vplivalo na znižanje izpustov škodljivih snovi iz izpuha in izboljšano vozno dinamiko.
Motorna paleta petvratne kombilimuzine in štirivratne limuzine je sicer nespremenjena, še naprej jo sestavljajo trije bencinski in trije turbodizelski motorji z razponom zmogljivosti od 77 kilovatov (105 KM), kolikor razvije najšibkejši 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, do huronskih 191 kilovatov (260 KM), ki s pomočjo turbinskega polnilnika rohnijo v 2,3-litrskem bencinskem štirivaljniku športno nastrojene Mazde3 MPS.
Spremembe v notranjosti so zaznavne predvsem na armaturni plošči, kjer je posodobljen informacijski zaslon, novi pa so tudi barvni toni in vzorci oblog in prevlek. Zaradi boljše zvočne zadušenosti se v potniško kabino prenaša tudi manj motornega hrupa.
Cene prenovljene Mazde3 so ostale skoraj nespremenjene, začenjajo se pri 14.990 evrih.