Oziranje po sosedovem cvetju

Test: Citroën C5 2.0 HDi Tourer

Kdo je že rekel, da francoski avtomobili nikoli ne bodo podobni nemškim? Tudi v avtomobilski industriji se je pojedlo že veliko zarečenega kruha, kajti proizvajalci se prilagajajo željam kupcev in ne obratno. To velja tudi za Citroënov C5, ki se je v novi podobi izneveril tradicionalizmu predhodnika in postavil kar nekaj novih smernic. Morda je to še bolj očitno pri kombijevski karoserijski različici, ki so ji nadeli oznako tourer, saj se predvsem na zadnjem delu neprikrito spogleduje z germanskimi oblikovnimi smernicami. Ampak nič zato, kajti C5 tourer še naprej ostaja pravi Citroën z udobno potniško kabino, napredno tehnologijo, samosvoje oblikovano armaturno ploščo in še bolj samosvojim volanom, ki ima fiksno sredico.

Vse drugo naj bi bilo uporabnikom v veselje in ponos. Prtljažni prostor je s 533 osnovnimi litri naklonjen prevozu večje količine družinske prtljage, čeprav se s prostornino ne uvršča nikamor drugam kot v sivo povprečje in to velja tudi ob podrti zadnji klopi, ko gre vanj za ped manj kot poldrugi kubični meter. Pohvale vredni so uporabljeni materiali in kakovost izdelave, ki je na višjem nivoju, kot so jo bili pri Citroenu sposobni doslej.

Pogled pod motorni pokrov, kjer je od turbodizelskih strojev najšibkejši 2,0-litrski z okroglimi 100 kilovati (136 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom sicer ne obeta posebnih voznih dosežkov, a je ta motor povsem dovolj za prijetno potovalno vožnjo; voznika zadovoljuje z dobro razporejenim navorom in nenazadnje tudi s skromnostjo pri porabi goriva, je pa res, da bi v določenih trenutkih in zlasti, ko je avtomobil težnostno bolj obremenjen, od njega pričakoval več energičnosti. Drugačen kot pri predhodniku je tudi občutek odzivanja podvozja, če je vzmetenje klasično in ne doplačilno hidropnevmatsko. Udobnega »plavanja« pač ni, vzdolžnega karoserijskega nihanja tudi ne, še vedno pa ostajata zanesljiva lega na cesti in sorazmerno visoka stopnja udobja, vse za dobro uravnoteženo ceno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 216 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,0/ 5,0/ 6,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 27.700 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Bled / ponedeljek, 15. maj 2017 / 16:32

Kartice namesto nalepk

Od prvega maja je v veljavi Blejska kartica, ki omogoča brezgotovinsko koriščenje različnih storitev na Bledu.

Objavljeno na isti dan


Jesenice / četrtek, 19. november 2015 / 19:31

Smrad bo zaustavila pregrada

Zaradi pritožb občanov zaradi smradu z deponije Mala Mežakla so se v JEKO-IN odločili, da bodo na deponiji postavili pregrado, ki bo preprečila možnost vdora deponijskega plina v dolino.

Škofja Loka / četrtek, 19. november 2015 / 11:04

Tranzitni promet na obvoznico

V novembru bodo v Škofji Loki podrobno spremljali prometne tokove po izgradnji južne obvoznice, na podlagi česar bodo pripravili ukrepe za nov prometni režim.

Železniki / četrtek, 19. november 2015 / 11:04

Strožji pogoji za podaljšan čas

V Železnikih nameravajo gostincem poostriti pogoje za pridobitev in odvzem soglasja za obratovanje v podaljšanem obratovalnem času.

Kranj / četrtek, 19. november 2015 / 11:03

Zeleni center na Primskovem

Merkurjev center na Primskovem v Kranju s sončno elektrarno na strehi proizvede 60 odstotkov vse potrebne električne energije. Ob centru odprli polnilnico za električne avtomobile.

Kranj / četrtek, 19. november 2015 / 11:03

Za uspešno sodelovanje med mestoma

Kranj – Mestno občino (MO) Kranj je v petek obiskala delegacija iz Slavonskega Broda (Hrvaška). Uvodno srečanje županov obeh občin, Boštjana Trilarja in Mirka Duspara, je potekalo v znamenju dogovo...