Oziranje po sosedovem cvetju

Test: Citroën C5 2.0 HDi Tourer

Kdo je že rekel, da francoski avtomobili nikoli ne bodo podobni nemškim? Tudi v avtomobilski industriji se je pojedlo že veliko zarečenega kruha, kajti proizvajalci se prilagajajo željam kupcev in ne obratno. To velja tudi za Citroënov C5, ki se je v novi podobi izneveril tradicionalizmu predhodnika in postavil kar nekaj novih smernic. Morda je to še bolj očitno pri kombijevski karoserijski različici, ki so ji nadeli oznako tourer, saj se predvsem na zadnjem delu neprikrito spogleduje z germanskimi oblikovnimi smernicami. Ampak nič zato, kajti C5 tourer še naprej ostaja pravi Citroën z udobno potniško kabino, napredno tehnologijo, samosvoje oblikovano armaturno ploščo in še bolj samosvojim volanom, ki ima fiksno sredico.

Vse drugo naj bi bilo uporabnikom v veselje in ponos. Prtljažni prostor je s 533 osnovnimi litri naklonjen prevozu večje količine družinske prtljage, čeprav se s prostornino ne uvršča nikamor drugam kot v sivo povprečje in to velja tudi ob podrti zadnji klopi, ko gre vanj za ped manj kot poldrugi kubični meter. Pohvale vredni so uporabljeni materiali in kakovost izdelave, ki je na višjem nivoju, kot so jo bili pri Citroenu sposobni doslej.

Pogled pod motorni pokrov, kjer je od turbodizelskih strojev najšibkejši 2,0-litrski z okroglimi 100 kilovati (136 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom sicer ne obeta posebnih voznih dosežkov, a je ta motor povsem dovolj za prijetno potovalno vožnjo; voznika zadovoljuje z dobro razporejenim navorom in nenazadnje tudi s skromnostjo pri porabi goriva, je pa res, da bi v določenih trenutkih in zlasti, ko je avtomobil težnostno bolj obremenjen, od njega pričakoval več energičnosti. Drugačen kot pri predhodniku je tudi občutek odzivanja podvozja, če je vzmetenje klasično in ne doplačilno hidropnevmatsko. Udobnega »plavanja« pač ni, vzdolžnega karoserijskega nihanja tudi ne, še vedno pa ostajata zanesljiva lega na cesti in sorazmerno visoka stopnja udobja, vse za dobro uravnoteženo ceno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 216 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,0/ 5,0/ 6,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 27.700 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kamnik / četrtek, 1. julij 2021 / 06:00

Občina Kamnik oživlja industrijska poslopja s spodbujanjem kreativnih vsebin

Gonilna sila razvoja številnih mest je bila v preteklosti industrija. Skozi čas so številni industrijski obrati propadli, tisti, ki so uspeli prebroditi težavna obdobja, pa so se preselili...

Objavljeno na isti dan


Domžale / sreda, 30. december 2009 / 07:00

Božično kosilo z brezdomci

Domžale - Domžalski župan Toni Dragar je tudi letos dan pred božičem na kosilo povabil domžalske brezdomce. Kot je poudaril, želi s tem dejanjem vse, ki so zarad...

Gorenja vas-Poljane / sreda, 30. december 2009 / 07:00

Vaško jedro je urejeno

V Gorenji vasi te dni dobivajo vaško jedro, za projekt pa je občini uspelo pridobiti denar iz evropskih skladov.

Radovljica / sreda, 30. december 2009 / 07:00

Pred prazniki poskrbeli za druge

Paketi hrane za najbolj ogrožene družine, donaciji za Kresničko in Karitas.

Kamnik / sreda, 30. december 2009 / 07:00

Spomin na tuhinjske borce

Sto dvaindevetdesetim borcem in vodji ameriške vojaške misije Charlesu Fisherju, ki so padli v Tuhinjski dolini, se je ob 65-letnici bojev poklonila tudi ministrica Ljubica Jelušič.

Preddvor / sreda, 30. december 2009 / 07:00

V jezero so potopili božično drevesce

Že devetič so za božič v jezero Črnava potopili božično drevo.