Po šestdesetih letih končno doma
Slovesnost "Srečanje generacij" ob zaključku praznovanj 60-letnice Ekonomske šole Kranj in uradna otvoritev nove stavbe na Zlatem polju.
Kranj - Ponedeljek, 26. marec, je bil za Javni zavod (JZ) Ekonomska šola Kranj slovesen dan, saj so s prireditvijo »Srečanje generacij« sklenili praznovanja ob 60- letnici šole in uradno odprli novo stavbo na Zlatem polju, v kateri so 5. marca začeli izvajati program Ekonomske gimnazije. »Jubilej je postaja, ko se oziramo po prehojeni poti in si zastavljamo nove cilje. Naša šola je bila vpeta v neprestane sistemske spremembe. Kar šestkrat je v šestih desetletjih menjala naziv, od leta 2000 se imenuje Ekonomska šola Kranj. Šola je imela v šestdesetih letih pouk na več lokacijah, kar trikrat smo se dijaki in profesorji selili. Leta 1946 je zaključilo šolsko leto 39 dijakov, do danes smo izobrazili 11 036 mladih. In prvič po šestdesetih letih imamo svoje prostore,« je v nagovoru povedala direktorica JZ Ekonomska šola in ravnateljica Ekonomske gimnazije Marija Simčič, ki je dodala še eno zanimivo misel: »Ne glede na nove prostore in sodobno tehniko pa je še vedno učitelj tisti, ki prepozna in vzpodbuja dijake ter jim zna postaviti meje.«
Sedanji minister za šolstvo in šport Milan Zver je bil tisti, ki je prekinil agonijo neprestanih selitev Ekonomske šole Kranj. 14. decembra leta 2005 so postavili temeljni kamen, ki je »zrasel« v trenutno najbolj moderno opremljeno srednjo šolo v Sloveniji. »Ta investicija je ena večjih (op.: vredna je približno 2.713 milijarde nekdanjih tolarjev), ki poteka v Sloveniji v zadnjih letih,« je povedal minister Milan Zver in obenem pohvalil lično urejene spletne strani Ekonomske šole Kranj ter bogato izbiro izvenšolskih dejavnosti na šoli. V nagovoru se je dotaknil tudi trenutno »vroče teme«, prenove šolskih programov. Med drugim je povedal, da šolsko ministrstvo ne želi vlagati samo v prostore, ampak tudi v vsebino, da bodo še letos spremenili zakon, ki ureja organizacijo in financiranje šolstva. In še: »Želimo uvesti mehanizme merjenja kakovosti (notranje in zunanje) in odstraniti ovire, ki zavirajo rast zasebnega šolstva. Ob tem je nepotrebna bojazen, da bomo sprivatizirali javno šolstvo.«