Hot želi med velike
Nov mobilni operater Hot je v pičlih dveh mesecih pridobil že deset tisoč uporabnikov. »Naš cilj ni biti majhen, nišni operater, pač pa postaviti se ob bok velikim operaterjem,« pravi njegova direktorica, Kranjčanka Eva Aljančič.
Ljubljana – Na slovenskem trgu mobilne telefonije je od sredine maja prisoten nov operater Hot, ki sta ga vzpostavila slovenska podružnica avstrijskega podjetja Ventocom pod vodstvom Kranjčanke Eve Aljančič in Hofer. Ker je bilo podobno sodelovanje Ventocoma in omenjenega trgovca odlično sprejeto v sosednji Avstriji, so se tudi pri slovenskem Hotu nadejali dobrega odziva, ki pa je že prav kmalu presegel njihova pričakovanja. »V sedmih tednih smo že dosegli deset tisoč uporabnikov, kar je izjemno,« je zadovoljna Aljančičeva, tudi direktorica Hota. K uspehu je po njenem ključno pripomoglo dejstvo, da za Hotom stoji uveljavljena blagovna znamka Hofer, poleg tega pa zaradi izkoriščanja prednosti sodobne digitalne tehnologije uporabnikom zagotavljajo dobre storitve po zelo ugodnih cenah, ki jih ne bodo višali.
Hot, ki storitve ponuja preko najetega omrežja A1, ta čas na trgu dosega 0,4-odstotni delež. Njegove prednosti so kot prve prepoznale Hoferjeve stranke. »Zanimivi smo tudi za mlade, ki so občutljivi na ceno ali pa zelo digitalno napredni, sicer pa nagovarjamo prav vse skupine ljudi, saj imamo tri tarife, ki zadovoljujejo vse potrebe. Hot ni nišni produkt. Uporabniki prenašajo k nam številke od vseh operaterjev, tudi od večjih,« ugotavlja Aljančičeva. Marsikoga so pritegnile velike količine prenosa podatkov, opaža pa tudi, da starejši vse bolj obvladajo tehnologijo in postajajo vse večji uporabniki interneta.
Digitalno upravljanje
Hot je po besedah Aljančičeve unikaten produkt, ker omogoča digitalen in zelo napreden način poslovanja. Po SIM-kartico se mora uporabnik sicer odpraviti v Hoferjevo trgovino ali pa jo naročiti po spletu, a nato lahko preko spletne strani in mobilne aplikacije sami upravljajo storitve in prilagajajo nastavitve. »Na spletu lahko uporabnik mobilno številko od prejšnjega operaterja v treh minutah prenese na Hot, vse izpelje digitalno s podpisom na zaslon. Z enim klikom v aplikaciji lahko brez administrativnih stroškov menja tarife, vključuje in izključuje klice in SMS-e v druge države, nadzira stroške in jih blokira, ima pregled nad izpiski vseh klicev ... Za te storitve je pri drugih operaterjih običajno treba opraviti kakšen telefonski klic in izpolniti obrazec,« je direktorica Hota naštevala med predstavljanjem aplikacije na svojem telefonu. Prepričana je, da bodo omenjene inovacije pritegnile še mnogo uporabnikov, prav tako transparenten sistem brez skritih stroškov, ki jih tudi ob morebitnem odhodu od operaterja ni.
Cen ne bodo višali
»Hot je tudi prvi in edini operater, ki zagotavlja, da ne bo zvišal cen. Drugi operaterji marsikdaj ponudijo promocijsko tarifo, čez dva meseca pa podražijo neko starejšo tarifo, običajno čez poletje, ko so ljudje manj pozorni. V primeru, da bomo tarifo pocenili ali pa povečali količine minut, SMS-ov in prenosa podatkov, pa bomo to naredili tudi za vse obstoječe uporabnike,« napoveduje Aljančičeva. Kot ugotavlja, so z unikatnim pristopom ob prihodu na trg sprožili plaz novih ponudb drugih operaterjev: »S ceno in tarifo ti še lahko sledijo, to pa ne velja za naše unikatne prednosti, torej za digitalni način upravljanja in zagotovilo o ohranitvi cen.«
Avstrijski Hot po dveh letih in pol dosega petodstotni tržni delež. »V Avstriji je trg malce drugačen, tik pred lansiranjem Hota se je konsolidiral, število operaterjev se je zmanjšalo, cene pa so se zvišale. Vsi, ki so bili nezadovoljni ali pa so imeli previsok račun, so tako z veseljem prešli na Hot,« je pojasnila Aljančičeva in pristavila, da je slovenski trg precej bolj aktiven, zato ne gre tako hitro pričakovati takšnih rezultatov.
Za zdaj so osredotočeni na povečanje prepoznavnosti, v nadaljevanju pa bodo iskali nove priložnosti. »Veliko se še da narediti na področju mobilnega interneta, kontaktirali so nas že tudi iz podjetij, ki bi želela imeti ponudbo za poslovne uporabnike,« o prihodnjih izzivih razmišlja Aljančičeva.
Direktorica družb Hot in Ventocom ima sicer veliko izkušenj z mobilno telefonijo, saj je bila trinajst let zaposlena na Simobilu, kjer je vodila marketing in kasneje tudi prodajo. Leta 2012 je prejela nagrado za marketinško direktorico. Dve leti je bila tudi direktorica marketinga slovenskega BMW-ja, lani jeseni pa so ji avstrijski partnerji Ventocoma zaupali vzpostavitev novega mobilnega operaterja v sodelovanju s Hoferjem.