Svetniki o avtobusni postaji
Za jutrišnjo sejo sveta kranjske občine je znova predvidena tudi obravnava Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu Avtobusni terminal, svetnika Černe in Stevanović pa župana pozivata, naj točko, ki je sprožila pomisleke nekaterih občanov, umakne z dnevnega reda seje.
Kranj – Kranjski mestni svetniki se bodo prvič v tem letu na seji sešli jutri, ko bodo med drugim obravnavali občinsko trajnostno razvojno strategijo, precej pozornosti pa bo ob tem namenjenih različnim odlokom. Eden izmed njih je Odlok o občinskem podrobnem prostorskem načrtu Avtobusni terminali v Kranju, o katerem so svetniki govorili že na lanski novembrski seji, zaradi razjasnitve nekaterih pomislekov pa je župana Boštjan Trilar takrat obravnavo prekinil in jo z novimi pojasnili znova uvrstil na jutrišnjo sejo. Pred sejo pa je v petek dobil poziv, naj to točko dnevnega umakne z dnevnega reda.
Zahteve Civilne iniciative
»Na nas se je obrnilo veliko zaskrbljenih občanov in skupin s pomisleki glede sprejemanja Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu Avtobusni terminal v Kranju. V zvezi s to temo se je organizirala tudi Civilna iniciativa, ki ima kar nekaj zahtev in obenem precej očitkov glede načina izvajanja postopkov, glede netransparentnosti delovanja in odzivnost predsednice Krajevne skupnosti Zlato polje, Damjane Piškur ter mestne uprave. Med očitki in nepravilnostmi med drugim navajajo neprimeren čas javne razgrnitve med prazniki in meritve, ki so bile opravljene le na prostoru obstoječe avtobusne postaje,« pravi vodja svetniške skupine SD Janez Černe in dodaja: »predlagam umik točke Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu Avtobusni terminal z dnevnega reda. Ob tem predlagam, da se v zadevi preveri vplivno območje, kdo vse je stranka v postopku in da se omogoči sestanek s Civilno iniciativo pred odločanjem na sejah komisij in sveta MOK. Pri tem odločanju bi bilo zelo zaželeno, da imamo svetniki več informacij, o katerih se lahko tehtno odločamo, konkretno, da uprava pripravi stališča do pripomb ter predlogov Civilne iniciative in javnosti.«
Po prejemu poziva so na kranjski občini pojasnili, da je bilo pred določitvijo lokacije za nov avtobusni terminal (o tem smo že poročali) preverjenih devet različnih variant in prometnih ureditev, izbrana varianta s krožiščem in semaforiziranim križiščem pa je najvarnejša in najbolj pretočna. Pri izbiri predlagane variante so imeli več kot trideset sestankov z različnimi soglasodajalci in tudi skupnostjo stanovalcev.
Prednost strokovnosti
»Prostorski dokument za avtobusni terminal na Zlatem polju je pripravljen strokovno in z upoštevanjem potreb ljudi, ki živijo in delajo na tem območju. Prav tako je pomembno, da prinaša razvoj Kranju kot celoti, saj ne rešuje samo prometnega vidika, temveč prinaša tudi razvojno perspektivo in še zlasti nova delovna mesta. Zato je čas, da naredimo prvi korak k uresničevanju naloge, da Kranj dobi sodobni avtobusni terminal in hkrati zagotovi večjo prometno varnost na Zlatem polju. Ta prvi korak je sprejetje občinskega podrobnega prostorskega načrta, kar lahko z vso odgovornostjo do bodočega razvoja naredijo le svetnice in svetniki Mestne občine Kranj,« je prepričan župan Boštjan Trilar in upa na konstruktiven razmislek tudi pri obeh svetnikih, Janezu Černetu in Zoranu Stevanoviću, ki sta predlagala umik točke.
Kot tudi pravi, so se z nekaterimi stanovalci Kidričeve ceste 33 (pod dopis z navedbami proti avtobusnemu terminalu se jih je podpisalo zgolj 13) predstavniki MO Kranj že sestali 7. januarja in dali pojasnila, ponovno pa se bodo z njimi pogovarjali spet danes.