Podrobnosti ureja pravilnik
Od 15. avgusta dalje velja pravilnik, ki določa podrobnosti o uvedbi davčnih blagajn.
Kranj – Potem ko je državni zbor 20. julija sprejel zakon o davčnem potrjevanju računov, je minister za finance Dušan Mramor izdal še pravilnik o izvajanju zakona, ki je začel veljati 15. avgusta. Pravilnik podrobneje ureja vsebino, uporabo in postopek pridobivanja namenskega digitalnega potrdila in tehnični del izvedbe davčnih blagajn oz. ustvarjanja oznak računa ter postopek izmenjave podatkov med zavezancem in finančno upravo. Pravilnik vključuje tudi tehnične specifikacije, ki jih razvijalci blagajniških sistemov potrebujejo za razvoj ustrezne opreme za potrjevanje računov, pri tem pa so tehnične zahteve po zagotovilih ministrstva za finance oblikovane tako, da bo možna tudi nadaljnja raba starejše strojne opreme. Pravilnik kot del računa določa tudi t. i. QR-kodo, ki bo tako kupcem kot finančni upravi in tržnemu inšpektoratu olajšala nadzor nad izdanimi računi. Pravilnik določa tudi vsebino in obliko sporočila s podatki o računu in poslovnem prostoru, postopek izmenjave tovrstnih podatkov pa tudi postopek v primeru, ko pride pri izmenjavi podatkov do napake. Del pravilnika je tudi določba, ki zavezuje izdajatelje računov k namestitvi obvestila, da mora podajalec kupcu izročiti račun, kupec pa prevzeti račun in ga zadržati neposredno po izhodu iz poslovnega prostora.
Zakon o davčnem potrjevanju računov in pravilnik o izvajanju zakona predstavljata osnovo za uvedbo davčnih blagajn 2. januarja prihodnje leto, poskusno pa bo sistem začel delovati že 1. decembra letos. Zavezanci z manjšim številom računov bodo lahko izdajali račune s pomočjo aplikacije na portalu eDavki.