
Z delom začela Slovenska turistična organizacija
Kranj – Prvega avgusta je v Sloveniji spet začela delovati javna agencija za trženje in promocijo turizma Slovenska turistična organizacija (STO), ki bo predvsem v tujini skrbela za promocijo Slovenije kot turistične dežele. »S tem smo turizmu zagotovili osnovni temelj za uspešno delovanje in razvoj, naslednji korak je vsebinska prenova promocije Slovenije,« je ob začetku delovanja STO dejal minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek in dodal, da je država letos v promocijo turizma vložila skoraj devet milijonov evrov, kar je največ v zadnjih desetih letih. Ministrstvo je zagotovilo 3,7 milijona evrov dodatnega, evropskega denarja za projekt Krepitev prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije, v okviru katerega poteka na tujih trgih najbolj intenzivna promocijska akcija v zgodovini slovenskega turizma.
Promocija Slovenije na glavnih tujih trgih že kaže dobre rezultate. Po začasnih podatkih državnega statističnega urada je bilo v letošnjem prvem polletju v Sloveniji za sedem odstotkov več prenočitev turistov kot v primerljivem lanskem obdobju, potrošnja tujih turistov pa se je v prvih petih mesecih povečala za osem odstotkov. Med trgi, kjer so zabeležili večji padec, je le ruski trg z 31-odstotnim zmanjšanjem števila prenočitev.