Valter osvaja ljubitelje bosanske kuhinje

Pravijo, da je najboljša stvar, kar smo jo podedovali iz nekdanje skupne države - čevapčič.

V začetku naše osamosvojitve smo ga celo prekrstili v mesni svaljek, kar pa ni bila ravno inovativna ideja. Gostje po gostilnah so začeli spraševati, kaj naj bi to bilo in potem so natakarji morali prišepniti: Ja, čevapčič, no, madona! Čevap je čevap in če nismo coca cole preimenovali, zakaj bi njega? Damo prav vsakemu, ki tako misli, ker se ne gre šaliti z avtohtono bosansko specialiteto, ker nam tudi ne bi šlo na smeh, če bi našo prekmursko gibanico zares preimenovali v Over Mura moving pie, kajne? Čevapčiči so doma v vseh balkanskih državah, vendar pravijo, da je najboljši bosanski, torej tisti, ki je doma v Bosni in Hercegovini. Sestavine so kulinarične skrivnosti, dolžine pa so znane. V Bolgariji in Romuniji čevapčič meri 15 centimetrov, v Srbiji 10 in v Bosni 5 centimetrov. Kako je s slovenskimi, pa vam ni treba iti daleč, da bi preverili. Ta čas je najbolj priljubljena gostilna s čevapčiči v Kranju in se imenuje: Das ist Valter! Lokal je v prenovljenih prostorih nekdanje slaščičarne Čebelica na Hujah. Lastnik čevapdžinice je znani in izkušeni kranjski gostilničar Mičo Mikič, lastnik tudi zelo priljubljene gostilnice Mona Liza na Planini. Mikič nam ponuja sarajevske čevapčiče in zraven še vse druge bosanske in srbske dobrote, kot so zeljanica, krompiruša, vešalice, pleskavice, pečene paprike, kajmak, prebranac, baklave … Prejšnji petek pa je podjetni Mikič odprl še enega Valterja v centru Ljubljane. Odzvali smo sem vabilu, zato vas v naši kulinarični prilogi kličemo k roštilju v »osnovni« obliki, s čevapčičem, lepinjo in sesekljano čebulo v glavni vlogi.

Splošno / sobota, 3. maj 2008 / 07:00

Razstava ob 60-letnici bolnišnice

V avli Splošne bolnišnice Jesenice so pripravili manjšo dokumentarno razstavo ob obletnici začetka obratovanja oz. gradnje naše bolnišnice. Pisalo se je leto 1948, 11. april in prav v aprilu je t...

Zanimivosti / torek, 23. april 2013 / 07:00

Matevž Lenarčič poletel nad Severni pol

Zgornji Brnik - Ekstremni pilot in fotograf Matevž Lenarčič, ki je lani z ultralahkim letalom obletel svet, se je včeraj nekaj minut po 6. uri zjutraj po vnovičnih težavah z vrem...

Odprli vrata obiskovalcem

Radovljica, Jesenice - Center za usposabljanje, varstvo in delo Matevža Langusa Radovljica je v sredo pripravil dan odprtih vrat in obiskovalce povabil v vseh sedem enot zavoda....

Kronika / torek, 23. april 2013 / 07:00

Usposobili nove reševalce iz jam

Jamarska reševalna služba je minulo soboto v Gorjah pripravila državno vajo reševanja iz jame in usposabljanje za nove jamarske reševalce.

GG Plus / torek, 23. april 2013 / 07:00

Nujnost in prostovoljnost

V Sloveniji so avtomobilska zavarovanja obvezna, ker s tem zakonskim določilom ščitijo ekonomske interese nas, državljanov. Vemo, da ni nujno, da mi nekomu s prometno nezgodo povzročimo škodo - lahko...

Slovenija / torek, 23. april 2013 / 07:00

Prvaki Borovničani, Ločani tretji

Vrhnika - S tekmo za tretje mesto in finalno tekmo za naslov državnih prvakov se je v nedeljo zvečer v športni dvorani na Vrhinki končala letošnja sezona v floorballu. Po zelo na...