Začele so se poletne razprodaje
Včeraj so se v trgovinah začele poletne sezonske razprodaje tekstilnega blaga in obutve. Izdelki so cenejši do 60 odstotkov.
Številni trgovci se zadnja leta po zgledu tujih odločajo za različne akcijske in druge popuste že pred razprodajo, vedno bolj pa se uveljavlja tudi spletna prodaja, ki omogoča trgovcem večje prilagajanje potrošnikom.
Kranj – Pravila določajo, da morajo trgovci razprodajo objaviti na krajevno običajen način in pri tem navesti podatke o vrsti blaga, odstotek znižanja cene in čas razprodaje, ki lahko traja največ šestdeset dni. Blago, ki je na razprodaji, mora biti označeno s ceno pred znižanjem in z znižano ceno. Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, kot na primer »od 20 % do 50 %« ali »do 40 %«, mora najvišji odstotek znižanja cene zajemati najmanj eno četrtino vrednosti blaga, ki je na razprodaji. Trgovec pred uvedbo razprodaje ne sme zvišati cen izdelkov in jih nato znižati, da bi bil s tem popust večji in bolj vabljiv za potrošnike. Tisti, ki se ne odloči za sezonsko razprodajo, lahko tudi v času razprodaje ali že prej izvaja akcije za pospeševanje prodaje, daje popuste in podobno.
Čeprav trgovci s tekstilnim blagom in obutvijo ponujajo potrošnikom vse leto različne popuste in ugodnosti, so poletne sezonske razprodaje že njihova utečena poslovna praksa, ki je med potrošniki dobro sprejeta in obiskana. Po informacijah, s katerimi razpolaga Trgovinska zbornica Slovenije, naj bi njeni člani v času razprodaje cene sezonskih oblačil in obutve iz pomladno-poletnih kolekcij znižali do 30 odstotkov, lahko do 50 ali celo do 60 odstotkov, pri tem pa bo odstotek znižanja odvisen tudi od modnosti izdelka. Čeprav so potrošniki v zaostrenih gospodarskih razmerah postali bolj preudarni in varčni, pa so po mnenju trgovinske zbornice prav razprodaje priložnost, ko si lahko privoščijo kakšen izdelek več ali tudi izdelek višjega cenovnega razreda, ki ga sicer v redni prodaji ne bi kupili. V zbornici ocenjujejo, da bodo tudi letos razprodaje dobro obiskane. Trgovci poleg domačih kupcev pričakujejo obisk potrošnikov iz Italije in s Hrvaške pa tudi turiste, ki se v času razprodaj mudijo v Sloveniji.