Turisti pohvalijo, a tudi grajajo
Študentke, zaposlene v turistični poslovalnici, so posredovale obiskovalcem informacije po telefonu in po e-pošti.
Velikokrat je bilo potrebno širše iskanje dodatnih informacij. Večina gostov je bilo tujih, zato je znanje jezikov zelo pomembno, ne samo nemško in angleško, vse več obiskovalcev je Italijanov, ki ponavadi ne razumejo drugih jezikov. Seveda jih večina želi obiskati jezero, nad katerim pa se že vsa leta pritožujejo, da do tja nimamo nobenih smerokazov. Turiste zanimajo najrazličnejše stvari, od splošnih, kaj lahko v okolici obiščejo, do podatkov o planinskih kočah, prenočiščih v okolici, gostinski ponudbi ... Največ obiskovalcev želi imeti zemljevid kraja, ki vsebuje označene sprehajalne poti, zemljevid znamenitosti Preddvora, kolesarske poti. Turistične znamenitosti Preddvora in okolice so študentke vnesle tudi na spletno stran STO-ja, kamor so se večkrat med sezono tudi dodajale in spreminjale. Za to so se usposabljale v Ljubljani. Pripravljale so tudi podatke za objavo na občinski spletni strani. Ker se v poslovalnici vodi evidenca vseh obiskovalcev, ki se oglasijo, je nastala tudi zanimiva informacija, kaj vse zanima turiste. Gre za pohvale o lepotah naše okolice in tudi za črne točke našega kraja. Prodajajo se tudi turistični spominki, razglednice, razne brošure ... Seveda študentke pomagajo tudi pri pripravah na prireditve turističnega društva, kot so priprava vabil, plakatov, nagrad za družabne igre za pohod na Jakoba, kjer so tudi sodelovale pri otroških igrah, ki so tam potekale za najmlajše obiskovalce. Prisotne so bile tudi na stojnicah ob hotelu Bor, kadar je bila kakšna prireditev. Seveda je bilo treba poslovalnico in okolico redno vzdrževati. Med pohvalami, ki so jih študentke dobile, je bilo največje zadovoljstvo vseh, da je TIC odprt tudi ob vikendih, ko je največ obiskovalcev v kraju. In da imamo tako veliko prospektov tudi iz drugih krajev Gorenjske, prav tako v vseh jezikih, saj obiskovalce predvsem zanima še okolica, ki jo želijo obiskati. Pa tudi graj je bilo nekaj, vendar v TIC-u se teh pomanjkljivosti kraja ne da odpraviti, saj študentke in prostovoljni delavci ne morejo delati v imenu lastnikov, sporoča Mirjam Pavlič, predsednica TD Preddvor.