Če prosite za nujno pomoč, je ne zavračajte
Kranj – Gorenjski policisti so prejšnji teden na interventno številko 113 prejeli klic občana, ki jih je zaprosil za zdravniško pomoč, zato so nujen klic takoj prevezali na 112. Klicatelj, ki osebnih podatkov ni podal, je kasneje prošnjo za zdravniško pomoč preklical in prekinil telefonsko zvezo, na klice pa se ni več javljal. Zaskrbljeni policisti so ga kasneje kljub pomanjkanju podatkov izsledili, saj so se želeli prepričati, ali je z njim oziroma njegovimi vse v redu. Po tej izkušnji policisti pozivajo vse klicatelje na interventne številke, ki so namenjene zagotavljanju nujne pomoči, da povedo vse podatke, pomembne za organizacijo intervencije, klicev ne prekinjajo, pomoči pa ne zavračajo. Klicatelj naj bo ves čas tudi dosegljiv.
Omenjeni občan je za zdravniško pomoč prosil zaradi partnerke, ki je z otrokom v rokah padla po tleh, se udarila v glavo in za krajši čas izgubila zavest. Vmes je prišla k zavesti, tudi sicer je kazalo, da je z njo vse v redu, zato si je premislil, prošnjo zdravstvenim delavcem preklical, nato pa prekinil telefonsko zvezo in postal nedosegljiv za vse klice. Policisti so ga vseeno izsledili in ob obisku na njegovem domu vztrajali, naj partnerko in otroka pregleda zdravnik, ki je po pregledu oba preventivno napotil v jeseniško bolnišnico. Tuje krivde policisti za padec niso ugotovili.
Ob klicu na številki 112 in 113 naj klicatelj sporoči, kdo kliče, kaj se je zgodilo, kje in kdaj se je dogodek zgodil, koliko je udeležencev in ali je kdo poškodovan. Za uspešno izvedeno intervencijo je dobro sporočiti tudi druge podatke, ki bi pripomogli k varnosti prijavitelja in drugih občanov.