Miha in Dijana sta kreativni dvojec Zulu Zion.

Mlada kreativca na podjetniški poti

Dijana in Miha Rolc iz Lesc sta ustvarila blagovno znamko Zulu Zion, v sklopu katere sta skreirala kolekcijo drugačnih, odštekanih nogavic in z njimi prepričala svetovne vlagatelje v platformi Kickstarter.

Dijana in Miha Rolc sta mlad kreativen par, ki ju navdihujejo afro beat glasba, hip-hop, džez, televizijska serija Princ z Bel Aira, devetdeseta leta, ulična umetnost in narava. Oba obožujeta vzorce in žive barve. In oba sta zaljubljena v modo. Iz vsega tega – in ker sta bila sita dolgočasnih nogavic klasičnih barv s črtami in pikami – se je rodila ideja o kreiranju unikatnih, pisanih nogavic živahnih vzorcev, ki bodo očarale vse, ki želijo biti drugačni, posebni. Iz ideje se je rodilo ime Zulu Zion, zulu kot afriško pleme, in zion kot Afrika, nov svet, celo paradiž ... Sledilo je kreiranje vzorcev in iskanje proizvajalca, ki bi njune ideje spravil v življenje. "Odločila sva se, da poiščeva domačega, slovenskega proizvajalca, in našla sva manjše družinsko podjetje na Gorenjskem, ki s svojo majhnostjo in prilagodljivostjo lahko sledi najinim željam. Ob tem sva želela kakovost in se zavestno odločila, da bodo nogavice izdelane pri nas in bodo lahko nosile napis Made in Europe," sta povedala. Lotila sta se kreiranja in za zdaj je nastalo devet dizajnov kakovostnih nogavic drznih nenavadnih vzorcev in živahnih barv, ki so jih tudi začeli izdelovati. Da pa bi o nogavicah izvedel ves svet – in da bi prišla do zagonskega kapitala za zagon podjetja – sta se odločila za vstop v svetovno platformo za množično financiranje Kickstarter, ki prek pomoči skupnosti pomaga pri zagonu nove ideje ali izdelavi novega produkta. Sistem deluje tako, da zainteresirani posamezniki z vsega sveta, ki jih predstavljena ideja ali izdelek prepriča, prek Kickstarterja donirajo določen znesek, v zameno pa dobijo tako imenovano nagrado. Dijana in Miha sta si za cilj postavila, da bosta v tridesetih dneh kampanje zbrala deset tisoč dolarjev. Pred dnevi jima je to uspelo; zbrala sta natanko 10.337 dolarjev, med donatorji pa so, kot sta povedala, ljudje z vsega sveta in tudi presenetljivo veliko Slovencev. Kot zanimivost velja omeniti, da so na Kickstarterju uspeli že nekateri kreativni Slovenci, a Dijana in Miha sta prva, ki sta uspela v kategoriji Fashion (moda). In kaj bosta z zbranim denarjem? Predvsem se bosta lotila kreiranja nove kolekcije nogavic novih barv in vzorcev, ki bo luč sveta ugledala jeseni. Snujeta tudi druge izdelke, modne dodatke. "Poleg tega bova pospešila prodajo nogavic prek splet­ne strani zuluzion, dogovarjava se tudi z ljudmi, ki bi nama omogočili prodor v manjše butike v tujini. Se povezujeva, iščeva nove poti tudi v Sloveniji. Če bi uspela z nogavicami priti v vsaj petnajst trgovin, katerih slog se ujema s podobo znamke Zulu Zion, bi lahko preživela." Glede na to, da sta ta čas oba brez redne službe – Miha je kot inženir multimedije iz rednega dela v grafičnem oblikovanju zavestno stopil na samostojno kreativno pot, Dijana pa končuje študij komunikologije – sta ugotovila, da mladi kreativni ljudje v današnjem času lahko preživijo le, če skušajo prodreti z lastnimi kreativnimi idejami. Miha je pre­pričan, da je zamišljeni poslovni model dober in da se bosta v prihodnosti lahko oba z Dijano preživljala le z nogavicami. Pravzaprav bosta preživljala sebe in hčerkico – pred dnevi sta namreč dobila malo Karlo ...

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / sobota, 24. november 2007 / 07:00

Javna razgrnitev načrta

Kranjska Gora - V blejski območni enoti Zavoda za gozdove Sloveniji so pripravili osnutek gozdnogospodarskega načrta enote Kranjska Gora za obdobje 2007–2016. Načrt bo po sklepu ministrstv...

Objavljeno na isti dan


Slovenija / ponedeljek, 9. november 2020 / 16:51

Pfizer in BioNTech: Cepivo proti covidu-19 v tretji fazi 90-odstotno učinkovito

Cepivo proti covidu-19, ki ga skupaj razvijata ameriški farmacevtski velikan Pfizer in nemško biotehnološko podjetje BioNTech, se je v tretji fazi kliničnih testiranj, ki še poteka, izkazalo za 90-ods...

Gospodarstvo / ponedeljek, 9. november 2020 / 15:07

Na letni ravni deflacija, na mesečni inflacija

Kranj – Cene življenjskih potrebščin so bile oktobra za 0,1 odstotka nižje kot v enakem lanskem mesecu in za 0,3 odstotka višje kot septembra letos. Na letno gibanje cen so najbolj vplivale pocenit...

Škofja Loka / ponedeljek, 9. november 2020 / 15:06

Sprejeli strateški načrt Loškega muzeja

Občinski svet v Škofji Loki je obravnaval in sprejel petletni strateški načrt Loškega muzeja.

Avtomobilizem / ponedeljek, 9. november 2020 / 15:06

Zima bo za naše avtomobile od petnajstega novembra

Zimskih pnevmatik ne nameščamo na svoje jeklene konjičke le zaradi zakona, ampak predvsem zaradi varnejše in zanesljivejše vožnje.

Gorenjska / ponedeljek, 9. november 2020 / 13:29

UKC Ljubljana zagotovil dodatne kapacitete

Kot je na današnji novinarski konferenci povedal vladni govorec Jelko Kacin, je bil delež pozitivnih včeraj nižji, 22,49 odstotka, kar je še malenkost manj kot dan prej. V UKC Ljubljana so nove kapaci...