Poživitev

Test: Opel Astra 2.0 CDTI Sports Tourer Cosmo

Pri nemškem Oplu, ki velja za znamko, ki je na stari celini uveljavila avtomobile s pokritim prtljažnikom, si nove generacije Astre ne bi mogli zamisliti brez karoserijske različice s podaljšanim zadkom. Astra Sports Tourer s skoraj 4,70 metra skupne dolžine spada že napol v srednji razred, sicer pa je kar za dobrih 18 centimetrov daljša od predhodnice. Kot je običajno, je nov le zadnji del, ki ga je oblikovalcem uspelo elegantno spojiti v celoto, samozavesten videz pa poudarjajo tudi vzdolžni strešni nosilci prtljažnika.

 

Za uporabnost je najbolj pomembno, da se avtomobil ponaša s prostornim prtljažnikom. Osnovna prostornina namreč znaša okroglih 500 litrov, s podrto sedežno klopjo pa naraste na poldrugi kubični meter, natančno na 1550 litrov. Zasluge za hitro in enostavno prilagajanje prtljažnega prostora ima na novo zasnovani sedežni sistem, ki zgolj s pritiskom na gumb zloži naslonska in sedalna dela zadnje klopi, ne da bi bilo treba odstranjevati varnostni pas. Oplovi snovalci so se domislili še pripomočka za lažje natovarjanje, prekrivala, ki ob dotiku zdrsne navzgor, kadar ni v uporabi, pa ga je mogoče odstraniti in spraviti v dno prtljažnika. Za volanom voznika čaka povsem enako okolje kot v drugih karoserijskih različicah, torej urejena armaturna plošča z dobro preglednimi merilniki in nekaj rahlo prikritimi stikali ter z informacijskim sistemom, ki bi bil lahko nekoliko enostavnejši za uporabo. Plus si notranjost zasluži tudi zaradi uporabe kakovostnih materialov in temeljite izdelave.

 

V dizelskem delu motorne palete je najmočnejši 2,0-litrski štirivaljnik, ki deluje s pomočjo turbinskega polnilnika. Zaradi več kot zadostne zaloge motornega navora je Astra Sports Tourer s tem pogonskim strojem precej poskočna, treba pa se je navaditi na nekoliko več hrupa, kadar se motor priganja v višje vrtljaje. Tudi poraba pri izdatnejšem obremenjevanju precej odstopa od tovarniških obljub.

 

Tako ima avtomobil nekako enakomeren seštevek plusov in minusov, z najvišjim nivojem opreme pa tudi kar zasoljeno ceno.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1956 ccm

Največja moč pri v/min: 121 kW/165 KM

Najvišja hitrost: 212 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,5/ 4,2/ 5,1 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.400 EUR

Zastopnik/uvoznik: Opel Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / torek, 11. september 2018 / 06:00

Gorenjski glas, št. 73

Gorenjski glas, 11. september 2018, št. 73

Objavljeno na isti dan


Splošno / petek, 23. februar 2007 / 06:00

Kdaj tekaški mostovi

Ker niso dobili soglasja dveh lastnikov zemljišč, je v vodo padla sponzorska ponudba za gradnjo mostu v Ratečah.

Splošno / petek, 23. februar 2007 / 06:00

Župan bo dobil novo vozilo

Na proračun občinski svetniki niso imeli bistvenih pripomb, še najdlje se je pri komentiranju proračunskih postavk zadržal Robert Plavčak. Med drugim je ugotovil, da so stroški za župana niz...

Splošno / petek, 23. februar 2007 / 06:00

Več proračunskega denarja kot lani

Občina Kranjska Gora ima letos v proračunu na voljo več denarja kot lani.

Splošno / petek, 23. februar 2007 / 06:00

Deklice bodo cepili proti raku na materničnem vratu

Občina Kranjska Gora se je pridružila nekaterih drugim občinam v Sloveniji, ki bodo iz občinskega proračuna plačale preventivno cepljenje deklic proti raku na materničnem vratu. Po podat...

Splošno / petek, 23. februar 2007 / 06:00

Zelena luč za razvoj turizma v Mojstrani

Tako projekt gradnje turističnega objekta ob vznožju smučišča kot obnove hotela Triglav sta dobila potrebno soglasje.