Poživitev

Test: Opel Astra 2.0 CDTI Sports Tourer Cosmo

Pri nemškem Oplu, ki velja za znamko, ki je na stari celini uveljavila avtomobile s pokritim prtljažnikom, si nove generacije Astre ne bi mogli zamisliti brez karoserijske različice s podaljšanim zadkom. Astra Sports Tourer s skoraj 4,70 metra skupne dolžine spada že napol v srednji razred, sicer pa je kar za dobrih 18 centimetrov daljša od predhodnice. Kot je običajno, je nov le zadnji del, ki ga je oblikovalcem uspelo elegantno spojiti v celoto, samozavesten videz pa poudarjajo tudi vzdolžni strešni nosilci prtljažnika.

 

Za uporabnost je najbolj pomembno, da se avtomobil ponaša s prostornim prtljažnikom. Osnovna prostornina namreč znaša okroglih 500 litrov, s podrto sedežno klopjo pa naraste na poldrugi kubični meter, natančno na 1550 litrov. Zasluge za hitro in enostavno prilagajanje prtljažnega prostora ima na novo zasnovani sedežni sistem, ki zgolj s pritiskom na gumb zloži naslonska in sedalna dela zadnje klopi, ne da bi bilo treba odstranjevati varnostni pas. Oplovi snovalci so se domislili še pripomočka za lažje natovarjanje, prekrivala, ki ob dotiku zdrsne navzgor, kadar ni v uporabi, pa ga je mogoče odstraniti in spraviti v dno prtljažnika. Za volanom voznika čaka povsem enako okolje kot v drugih karoserijskih različicah, torej urejena armaturna plošča z dobro preglednimi merilniki in nekaj rahlo prikritimi stikali ter z informacijskim sistemom, ki bi bil lahko nekoliko enostavnejši za uporabo. Plus si notranjost zasluži tudi zaradi uporabe kakovostnih materialov in temeljite izdelave.

 

V dizelskem delu motorne palete je najmočnejši 2,0-litrski štirivaljnik, ki deluje s pomočjo turbinskega polnilnika. Zaradi več kot zadostne zaloge motornega navora je Astra Sports Tourer s tem pogonskim strojem precej poskočna, treba pa se je navaditi na nekoliko več hrupa, kadar se motor priganja v višje vrtljaje. Tudi poraba pri izdatnejšem obremenjevanju precej odstopa od tovarniških obljub.

 

Tako ima avtomobil nekako enakomeren seštevek plusov in minusov, z najvišjim nivojem opreme pa tudi kar zasoljeno ceno.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1956 ccm

Največja moč pri v/min: 121 kW/165 KM

Najvišja hitrost: 212 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,5/ 4,2/ 5,1 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.400 EUR

Zastopnik/uvoznik: Opel Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / petek, 19. december 2014 / 07:00

Gorenjska 2014 (11): Kitajski horoskop

Gorenjska 2014 (11): Kitajski horoskop, 19. december 2014

Objavljeno na isti dan


Medvode / sobota, 11. april 2009 / 07:00

Ovadba za "strokovni potovanji"

Medvode - Nadzorni odbor Občine Medvode je že pred časom izdal končno poročilo v zvezi z nadzorom zakonitosti in smotrnosti porabe denarja za namene strokovnih potovanj Odbora za kmetijstv...

Gospodarstvo / sobota, 11. april 2009 / 07:00

Marca 327 novih brezposelnih

Prejšnji mesec se je na Zavodu RS za zaposlovanje, Območna enota Kranj, prijavilo 327 novih brezposelnih.

Prosti čas / sobota, 11. april 2009 / 07:00

Na vrhu stari znanci

Tokrat so akcijo Slovenska naj smučišča izpeljali že osemnajstič, gorenjska so se spet uvrstila zelo dobro. Prvič smo med njimi zasledili tudi Pokljuko. Slavil je Krvavec, ki ravno danes prireja znani...

Humor / sobota, 11. april 2009 / 07:00

Pet finalistov za enega Igorja

Potem ko banke upnice Istrabenza nikakor ne morejo odstaviti še vedno aktualnega predsednika uprave Igorja Bavčarja, so se le-te odločile, da izpeljejo javni razpis za novega predsednika. Izmed petih...

Kranj / sobota, 11. april 2009 / 07:00

SDS: Vlada ni kos krizi

Na javni tribuni SDS v Predosljah so svoje poglede na aktualna politična dogajanja predstavili Milan Zver, Branko Grims in Anže Logar.