Visoki cilji
BMW z novo generacijo serije 3 meri v sam razredni vrh.
V sredini sedemdesetih let prejšnjega stoletja je BMW na ceste poslal takrat novo serijo 3 in s tem naredil svojevrstno prelomnico, saj je ta model postal najpomembnejši model bavarske avtomobilske znamke. Zdaj prihaja na ceste že v šesti generaciji in znova z visokimi cilji, ki seveda pomenijo uvrstitev na razredni prestol. Limuzina nove serije 3, ki ji bo kmalu sledila še kombijevska izvedba, v dolžino meri 4,62 metra in prekaša predhodni model ter ohranja športno navdahnjeno zunanjost. Nekaj novih oblikovnih smernic je videti predvsem na sprednjem delu, v notranjosti je na račun večje dolžine tudi več prostora za kolena potnikov, zadaj je 480-litrski prtljažnik.
V začetku prodaje se pod motornim pokrovom vrtita dva bencinska in dva dizelska motorja, vsi s prisilnim polnjenjem. Bencinski del začenja 2,0-litrski štirivaljnik s 180 kilovati (245 KM), dopolnjuje pa bolj prefinjeni 3,0-litrski šestvaljnik z 225 kilovati (306 KM), medtem ko sta oba turbodizla 2,0-litrska, a sta različno zmogljiva, razvijeta 120 oziroma 135 kilovatov (163 oziroma 184 KM). V osnovi se prenos moči na zadnji kolesi opravlja s pomočjo šeststopenjskega menjalnika, doplačilna možnost pa je osemstopenjska avtomatika. Tem pogonskim strojem se bodo kmalu pridružili še dodatni, prav tako je napovedana različica s hibridnim pogonom. Tako kot že doslej, ima tudi novi BMW serije 3 zelo dobro uravnoteženo podvozje, ki je naravnano na dinamično vožnjo. Tudi glede komunikacijske tehnologije, varnosti in drugih lastnosti novinec še vedno predstavlja avantgardo, vse skupaj pa naj bi se odrazilo v njegovem tržnem uspehu. Cena za trenutno najcenejšo izvedbo (z dizelskim motorjem) je 36.400 evrov.