Aristokrat vstopa v mesto
Range Rover Evoque napoveduje novo, drugačno obdobje.
Nič več ni tako, kot je bilo, niti na svetovnem avtomobilskem zemljevidu niti ne pri britanskem Land Roverju, ki je že nekaj časa pod lastniškim ostrešjem indijskega industrijskega konglomerata Tata. In terenci, ki prihajajo iz s tradicijo prežete avtomobilske hiše, očitno nič več ne bodo oglati in robustni. Novi Range Rover Evoque namreč napoveduje drugačne čase za to britansko avtomobilsko znamko.
Novinec je namreč najmanjši in najlažji Range Roverjev model, v dolžino meri 4,35 metra, na voljo pa je v tri- ali petvratni karoserijski izvedbi. Poleg tega ga zaznamuje atraktivna zunanjost, v kateri se skrivata prostorna potniška kabina in soliden 550-litrski prtljažnik. Tudi z armaturno ploščo in izbranimi materiali Evoque dokazuje, da gre za prestižen izdelek, pri katerem je pomembnejša eleganca kot vožnja po brezpotju.
Evoque ima pod motornim pokrovom tri različne pogonske stroje. Začenja se z 2,0-litrskim bencinskim štirivaljnikom, ki mu pri delu pomaga turbinski polnilnik, ki ga poganja 176 kilovatov (240 KM), na voljo pa sta še 2,2-litrska turbodizelska štirivaljnika s 110 oziroma 139 kilovati (150 oziroma 190 KM). Šibkejši turbodizelski motor je na voljo z dvokolesnim pogonom, pri drugih so gnana vsa štiri kolesa, menjalnika sta šeststopenjski ročni ali samodejni.
Pri Range Roverju so za novinca pripravili tudi tri stopnje opreme, ki jih je seveda mogoče nadgraditi še z doplačilnimi dodatki. Prestižnost novi Evoque kaže tudi s ceno, osnovna različica na slovenskem trgu stane 33 tisoč evrov.