Sveže ideje so dobrodošle

Test: Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium

Nekaterih stvari ni mogoče prepeljati. Za vse drugo obstajajo veliki enoprostorci. Tako bi se lahko glasil reklamni slogan za avtomobil, kakršen je pred kratkim osveženi Ford S-Max, ki je bil kar nekaj časa na vrhu prodajnih lestvic.

Fordovi oblikovalci so ob nespremenjenih merah (dolžina 4,80 metra) s premišljenimi osvežilnimi oblikovnimi potezami S-Maxu ohranili videz in status najbolj športnega večjega enoprostorskega avtomobila. Spremembe na zunanjosti takoj opazijo le avtomobilsko bolj izkušene oči, spredaj sta najbolj očitno drugačna žarometa z dnevnimi lučmi iz svetlečih diod, zadaj rahlo spremenjena svetlobna telesa in še nekaj podrobnosti, ki poudarjajo športno eleganco.

Notranjost je prostorsko razkošna, vendar je treba vedeti, da se s tem avtomobilom lahko pelje le pet potnikov, predvsem spredaj sta vozniku in sopotniku namenjena razkošna in dobro nastavljiva sedeža, a tudi potnikom, ki jim je dodeljen zadnji del kabine, se godi dobro. Pohvale gredo tudi kakovosti uporabljenih materialov, smislu za podrobnosti, na primer velikemu številu odlagalnih predalov in polic. Tudi z vozniškega vidika je skoraj vse tako, kot mora biti. Merilniki, ročice, volanska obroča, vse to je v S-Maxu na zavidljivi ergonomski ravni, pri čemer se je treba soočiti tudi z nekaj več nastavitvami, ki jih zahteva komunikacijski sistem.

Pri motorjih ni velikih dvomov ali na novo odkritih skrivnosti. V S-Maxu se med drugim vrti že znani in preizkušeni 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s 120 kilovati, ki navdušuje tako z voljo do vrtenja kot z zmogljivostmi, s čimer je vožnja lahko res dinamična. Motor odlično sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, testno povprečje porabe goriva z 8,5 litra na 100 kilometrov poti pa je v okviru pričakovanj. Tudi med dinamično vožnjo avtomobil ohranja suvereno lego na cesti in s tem status enega najbolj gibčnih predstavnikov svojega razreda.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 120 kW/163 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,2/ 4,9/ 5,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 30.780 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Avtomobilizem / četrtek, 3. julij 2008 / 07:00

Potovanje se lahko začne

Ameriški Dodge je pri modelu Journey pomešal značilnosti enoprostorcev in športnih terencev.

Objavljeno na isti dan


Splošno / ponedeljek, 16. april 2012 / 07:00

Anketa: Stavko večinoma podpirajo

Splošni stavki javnega sektorja, ki je napovedana za prihodnjo sredo, se je do zdaj pridružilo 24 sindikatov. Ta dan bodo svoja vrata zaprli tudi vrtci in šole. Zanimalo nas je, ali ljudje stavko javn...

GG Plus / ponedeljek, 16. april 2012 / 07:00

Zgodbe muzejskih predmetov: Brez konkurence ni napredka

V današnjih časih, ko je recesija najbolj prizadela gospodarstvo, naši vodilni možje razmišljajo, kako bi ga napravili konkurenčnega. Recesijo bi radi omejili tudi z zmanjšanjem social...

GG Plus / ponedeljek, 16. april 2012 / 07:00

Vaš razgled

GG Plus / ponedeljek, 16. april 2012 / 07:00

Slovenke v dobi moderne

»Kar ženska ne zmore radi kratke pameti, nadomesti z - dolgim jezikom! Da, Marica: ostanite li pri svojih, tj. ženskih opravilih. Ako ste gospa, krpajte možu hlače, pa vmivajte in...

GG Plus / ponedeljek, 16. april 2012 / 07:00

Umazane igre ločenih staršev (3)

Včasih se sprašujem, kdo ima pravzaprav največjo korist pri tem, ko se dva bivša zakonca ne moreta dogovoriti za stike.