Potovanje se lahko začne
Ameriški Dodge je pri modelu Journey pomešal značilnosti enoprostorcev in športnih terencev.
Ameriška avtomobilska znamka Dodge na slovenskem trgu ne sodi med tiste, ki se lahko pohvalijo z opaznimi prodajnimi številkami ali deležem tržne pogače. Ameriški avtomobili namreč še vedno spadajo med eksotična poglavja, čeprav so nekateri modeli vse bolj prilagojeni tudi evropskemu okusu. Mednje vsekakor sodi Dodge Journey, enoprostorsko zasnovani avtomobil, ki se zaradi svoje oblike spogleduje tudi s športnimi terenci. Zunanjost so oblikovalci ukrojili precej všečno in jo zabelili z nekaj hišnimi posebnostmi, tako da je nastal 4,89 metra dolg velikoprostorski avtomobil, ki v potniško kabino lahko sprejme od pet do sedem potnikov; doplačilna sedeža v tretji vrsti se pogrezneta v prtljažno dno, sedeža v drugi vrsti pa sta vzdolžno pomična za 12 centimetrov. Prtljagi je pri sedmih sedežih namenjenih skromnih 167 litrov prostora, pri petih se poveča na 784, kadar je zložena še druga vrsta pa na 1461 litrov. K temu je treba dodati še številna odlagalna mesta za pločevinke s pijačo in drobnarije. Za Journeyjevo premikanje skrbijo trije motorji, dva bencinska in turbodizelski. Najbolj običajen je 2,4-litrski bencinski štirivaljnik s 125 kilovati (170 KM), ki ima lahko dva različna menjalnika, petstopenjskega ročnega ali štiristopenjsko avtomatiko. Bencinski 2,7-litrski šestvaljnik razvije 136 kilovatov (185 KM) in je opremljen s štiristopenjskim samodejnim menjalnikom. Turbodizelski motor so si Američani sposodili pri Volkswagnu, gre pa za znani 2,0-litrski štirivaljnik, ki iztisne iz sebe 103 kilovate (140 KM), za prenos moči pa skrbita šeststopenjski ročni ali štiristopenjski samodejni menjalnik. Kljub delnemu terenskemu videzu, ima Journey pogon vedno speljan le k sprednjemu kolesnemu paru, zato ima pod kolesi precej raje gladek asfalt kot luknjast makadam. Cene na slovenskem trgu se gibljejo od 23.990 do 34.990 evrov.