Lev na obisku pri frizerju
Pri Peugeotu so poskrbeli za pomlajevanje družine modela 308.
Pri avtomobilih je težko določiti, kdaj je pravi čas za prenovo, zagotovo pa je treba kaj narediti takrat, ko se prodajne krivulje začenjajo upogibati navzdol. Pri Peugeotu so se po pričakovanjih lotili prvih osvežitvenih posegov vseh članov modelne družine 308. Sprememb na zunanjosti kombilimuzine, kombija in kupe-kabrioleta sicer niso revolucionarne, vseeno pa je mogoče opaziti nekaj razlik. Spredaj imajo vse karoserijske različice novo masko hladilnika in dnevne luči, ki jih sestavljajo svetleče diode, medtem ko na zadnjem delu razen kromirane letvice na prtljažnih vratih ni dramatičnih sprememb. Enako velja tudi za notranjost, kjer so sicer opazni boljši materiali, v posameznih nivojih pa je tudi več opreme.
Motorna paleta vsebuje štiri bencinske in štiri turbodizelske štirivaljnike. V bencinskem delu je najšibkejši 1,4-litrski motor z 72 kilovati (98 KM), ki mu sledi 1,6-litrski z 88 kilovati (120 KM). Sledi enako prostorninski, a s turbinskim puhalom podprti štirivaljnik, ki razvije 115 kilovatov (156 KM), najmočnejši pa je 1,6-litrski motor s 147 kilovati (200 KM) v različici GTI. Dizelski del začenja 1,6-litrski motor, ki razvije 68 kilovatov (92 KM), na voljo je tudi mikrohibridni 1,6 e-HDi z 82 kilovati (112 KM), sledita pa še dva 2,0-litrska turbodizla, prvi s 110 kilovati (150 KM) in drugi s 120 kilovati (163 KM), slednji samo s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.
Cene za osveženi 308 ostajajo bolj ali manj nespremenjene, najcenejša kombilimuzina stane 15.980 evrov, kombijevski SW je na voljo od 16.680 evrov navzgor, CC pa prodajajo za najmanj 24 tisočakov, pri vseh cenah je treba odšteti še popuste.