Na kratko
Citroën Slovenija: Citroënov slovenski uvoznik je obsežno prenovil svojo spletno stran, ki je po novem oblikovno in vsebinsko usklajena s podobo strani matične tovarne. Poleg podrobne predstavitve vozil in storitev bodo sčasoma na voljo tudi interaktivne vsebine, vključno s konfiguratorjem. Citroën je bil leta 1997 med prvimi avtomobilskimi znamkami s slovensko spletno stranjo, zadnjič pa so jo prenovili lani.
Renault: Posebej za lastnike in uporabnike lahkih dostavnih vozil so v Sloveniji odprli osem centrov, imenovanih Pro+. Poleg celotne ponudbe vozil bo kupcem na voljo lažje in hitrejše kupovanje novih ali nadomestnih delov ter posebna asistenca prodajalcev.
Opel: Za novo Merivo so v Evropi zabeležili že več kot 30 tisoč naročil, čeprav avtomobila sploh še ni v salonih. Po načrtih naj bi sicer letos prodali 50 tisoč primerkov, v prvem polnem pa pri Oplu pričakujejo prodajo do 130 tisoč primerkov novega malega enoprostorca. V Sloveniji je na začetek ponudbe postavljena različica, za katero je potrebno odšteti 13.990 evrov.