Okužba z virusom užitka

Test: Ford Kuga 2.5T 4x4 Titanium

Ford je s svojo športno terensko Kugo dodobra okužil kupce tovrstnih avtomobilov. Ampak ne samo tiste, ki prisegajo, da mora biti športni terenec obvezno opremljen s turbodizelskim motorjem in da mora znati splezati tudi v kakšen resnejši klanec. Kugo si je namreč mogoče omisliti tudi z dirkaško nastrojenim 2,5-litrskim bencinskim petvaljnikom, ki zna dvigniti adrenalin vsem, ki imajo v krvi vsaj malce bencina. Na svoji dinamično oblikovani zunanjosti premore ta avtomobil kar nekaj šminkerskih detajlov, ki se dobro ujemajo s hišno oblikovalsko filozofijo, nikjer pa ni zaslediti robatosti in grobosti. Tudi v notranjosti pravzaprav ni nobenega naključja, ampak zgolj preverjena Fordova linija novejšega oblikovanja armaturne plošče in drugih delov potniške kabine. To pomeni, da so pred voznikovimi očmi pregledni merilniki, da so vsa stikala na dostopnih mestih, hkrati pa tudi, da je ročica ročne zavore nekoliko nenavadna. Nekoliko razočara dokaj skromno odmerjen prtljažni prostor, še zlasti, če je Kuga namenjena družinski rabi, ampak v tej velikostni skupini pač ni mogoče pričakovati čudežev. Potniško udobje je na solidni ravni, spredaj se seveda sedi bolje kot zadaj, težav z bližino strehe pa ni nikjer.

Motor, ki je še iz časov, ko je Ford tesno sodeloval s švedskim Volvom, proizvaja zvok, ki ga je z veseljem poslušati, še bolj pa se izkaže z zmogljivostmi. Pospešiti do 100 kilometrov na uro v dobrih osmih sekundah, namreč ni mačji kašelj. In ob tem ni zanemarljivo, da se Kuga neprimerno bolje znajde na gladkih asfaltiranih cestah kot na slabših poteh brez oprijemljive podlage. Štirikolesni pogon deluje samodejno in nanj voznik neposredno ne more vplivati; njegovo delovanje lahko začuti v ovinkih, kjer bi zgolj z oprijemom enega para koles avtomobil spodneslo in seveda pri premagovanju lažjih brezpotij oziroma nekaj centimetrov snega. Zahtevnejšim terenskim podvigom Kuga in velika večina tekmecev pač ni kos. Seveda, tisti, ki se odločijo za kombinacijo športnega terenca z dirkaškim strojem v nosu, niso v večini, čeprav cena ni pretirano navita.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2521 ccm

Največja moč pri v/min: 147 kW/200 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 13,9/ 7,6/ 9,9/ l/100 km

Maloprodajna cena: 31.000 EUR

Uvoznik: Summit Motors Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / nedelja, 21. julij 2019 / 21:18

Sladica za zaključek

V sredo zvečer se je z vrhunskim koncertnim večerom zasedbe Cello attacca!, ki ga vodi violončelistka Karmen Pečar Koritnik, v cerkvi sv. Martina na Bledu zaključil letošnji Festival Bled.

Objavljeno na isti dan


Medvode / sobota, 9. junij 2007 / 07:00

Jezerškov najmlajši z medaljo

Martin Jezeršek je s prestižnega evropskega tekmovanja v klasični francoski strežbi prinesel bronasto medaljo.

Medvode / sobota, 9. junij 2007 / 07:00

Nasledniki tradicije Skalašev

Deset let delovanja Gorniškega kluba Jakoba Aljaža, enajsta slavnostna akademija pred Aljaževo rojstno hišo v Zavrhu in deveta podelitev častnega znaka pohodnikom po Aljaževi poti ...

Škofja Loka / sobota, 9. junij 2007 / 07:00

Angela Knific praznovala sto let

Stoti rojstni dan je Medvoščanka praznovala v Centru slepih, slabovidnih in starejših v Škofji Loki, ki je njen dom že dvanajsto leto. Za rojstni dan si je zaželela enoposteljno sobo in skromno prazno...

Medvode / sobota, 9. junij 2007 / 07:00

Mini tržnica za izmenjavo sadik

Flancanje: mini vrtičkarska tržnica, ki so jo pripravili četrto leto zapored. Glavni namen dogodka je izmenjava sadik med obiskovalci.

Medvode / sobota, 9. junij 2007 / 07:00

Orfej in Euridika v Olomoucu

Otroški in mladinski pevski zbor medvoške šole Orfej in Euridika sta minulo sredo odpotovala v češki Olomouc na svetovno tekmovanje pevskih zborov. Prav danes jih čaka tekmovalni del, zatorej - stisni...