Okužba z virusom užitka

Test: Ford Kuga 2.5T 4x4 Titanium

Ford je s svojo športno terensko Kugo dodobra okužil kupce tovrstnih avtomobilov. Ampak ne samo tiste, ki prisegajo, da mora biti športni terenec obvezno opremljen s turbodizelskim motorjem in da mora znati splezati tudi v kakšen resnejši klanec. Kugo si je namreč mogoče omisliti tudi z dirkaško nastrojenim 2,5-litrskim bencinskim petvaljnikom, ki zna dvigniti adrenalin vsem, ki imajo v krvi vsaj malce bencina. Na svoji dinamično oblikovani zunanjosti premore ta avtomobil kar nekaj šminkerskih detajlov, ki se dobro ujemajo s hišno oblikovalsko filozofijo, nikjer pa ni zaslediti robatosti in grobosti. Tudi v notranjosti pravzaprav ni nobenega naključja, ampak zgolj preverjena Fordova linija novejšega oblikovanja armaturne plošče in drugih delov potniške kabine. To pomeni, da so pred voznikovimi očmi pregledni merilniki, da so vsa stikala na dostopnih mestih, hkrati pa tudi, da je ročica ročne zavore nekoliko nenavadna. Nekoliko razočara dokaj skromno odmerjen prtljažni prostor, še zlasti, če je Kuga namenjena družinski rabi, ampak v tej velikostni skupini pač ni mogoče pričakovati čudežev. Potniško udobje je na solidni ravni, spredaj se seveda sedi bolje kot zadaj, težav z bližino strehe pa ni nikjer.

Motor, ki je še iz časov, ko je Ford tesno sodeloval s švedskim Volvom, proizvaja zvok, ki ga je z veseljem poslušati, še bolj pa se izkaže z zmogljivostmi. Pospešiti do 100 kilometrov na uro v dobrih osmih sekundah, namreč ni mačji kašelj. In ob tem ni zanemarljivo, da se Kuga neprimerno bolje znajde na gladkih asfaltiranih cestah kot na slabših poteh brez oprijemljive podlage. Štirikolesni pogon deluje samodejno in nanj voznik neposredno ne more vplivati; njegovo delovanje lahko začuti v ovinkih, kjer bi zgolj z oprijemom enega para koles avtomobil spodneslo in seveda pri premagovanju lažjih brezpotij oziroma nekaj centimetrov snega. Zahtevnejšim terenskim podvigom Kuga in velika večina tekmecev pač ni kos. Seveda, tisti, ki se odločijo za kombinacijo športnega terenca z dirkaškim strojem v nosu, niso v večini, čeprav cena ni pretirano navita.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2521 ccm

Največja moč pri v/min: 147 kW/200 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 13,9/ 7,6/ 9,9/ l/100 km

Maloprodajna cena: 31.000 EUR

Uvoznik: Summit Motors Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / petek, 6. avgust 2021 / 08:35

Začenja se letošnji Festival Radovljica

S koncertom beneške glasbe se drevi v cerkvi sv. Petra začenja letošnji Festival Radovljica. Na treh prizoriščih se bo zvrstilo deset raznolikih koncertnih sporedov, ki jih bo izvedlo skupaj petdeset...

Objavljeno na isti dan


Kronika / nedelja, 21. oktober 2018 / 21:41

Previdno s pepelom

Kranj – S Policijske uprave Kranj ob začetku kurilne sezone svetujejo previdnost pri odlaganju pepela, saj je bil neprevidno odvržen pepel že večkrat vzrok za požare. Nazadnje je pred dnevi na obmo...

Gospodarstvo / nedelja, 21. oktober 2018 / 21:40

Organizirano na Pioneerjeve dneve koruze

Kranj – Semenarska hiša Pioneer bo v sredo, 24. oktobra, pripravila na njivi podjetja Jeruzalem Ormož Sat letošnje osrednje dneve Pioneer koruze. Udeležencem bodo predstavili koruzne hibride, jih p...

Šport / nedelja, 21. oktober 2018 / 21:40

Jeseničane bo okrepil Kanadčan

Jesenice – V začetku prihodnjega tedna k ekipi HDD SIJ Acroni Jesenice prihaja nova okrepitev – Kanadčan Philippe Paradis. Gre za 27-letnega, 188 centimetrov visokega in 93 kilogramov težkega napad...

Kranj / nedelja, 21. oktober 2018 / 21:39

Nakupujem v mestu

Ob ponedeljkih v starem Kranju veljajo nove ugodnosti.

Volitve 2019 / nedelja, 21. oktober 2018 / 21:37

Sprejel izziv za mesto župana

Kandidat za župana v občini Preddvor je Aleš Drekonja, ki kandidira s podporo stranke Povezane lokalne skupnosti (PLS).