Iskrica bi prižgala ogenj
Chevroletov malček Spark išče prostor med mestnimi avtomobili.
Chevroletovega novinca so zrisali mladi kreativni oblikovalci, tistim, ki imajo dovolj časa za brskanje po spletu, pa so menda dovolili, da so se odločili za eno od treh predlaganih oblik. In odločili so se očitno dobro, saj je novi Spark (iskra) precej privlačnejši od svojega predhodnika, poleg tega pa ima znamka z njim tudi resnejše načrte v sicer hudi konkurenci malih avtomobilov. Spark zdaj meri 3,64 metra, v njem pa je poleg prostora za pet potnikov še 170-litrski prtljažnik, ki je skupaj z zadaj utesnjeno sedežno klopjo v povprečju svojega razreda.
Notranje oblikovanje zvesto sledi Sparkovi nagajivi zunanjosti, posebej zanimiva je armaturna plošča, ki je videti, kot bi bila skupaj spojeni merilniki in navigacijska naprava. Plastika seveda ni na vrhunski ravni, ampak tega pač v tem razredu niti ne gre pričakovati, z vidika uporabnosti pa je moteče vsaj to, da se prtljažna vrata lahko odpirajo le s ključem ali vzvodom ob voznikovem sedežu.
Pod motornim pokrovom ropotata dva majhna bencinska stroja, ki pa sta vseeno napredek v primerjavi s predhodnikoma, oba sta povezana s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Manjši je 1,0- in močnejši 1,2-litrski štirivaljnik, njuna zmogljivost je pričakovano skromna (50 kW/68 KM oziroma 60 kW/82 KM), vendar zadostna za vožnje, kakršnim je Spark pretežno namenjen. Osnovna izvedba je naprodaj za 7.675 evrov.