Uspeh diktature
Romunska Dacia je obogatila modelno paleto z novo kombilimuzino Sandero.
Verjetno je bilo v času, ko je francoski Renault prevzemal romunsko Dacio veliko skeptikov, ki niso verjeli, da se bo iz nove naveze rodila zgodba o uspehu. Potem ko je limuzinski, nizkocenovni Logan skoraj povsod po svetu doživel uspeh, dvomov ni več, k višanju prodajnih krivulj je svoj delež dodal tudi velikoprostorski Logan MCV, letošnje poletje pa je tu še novi kombilimuzinski Sandero. Novinec ima preprosto, a sodobno in všečno zunanjost z mladostno masko hladilnika in novim hišnim logotipom, bočnimi linijami, ki skušajo ponazarjati trdnost in dinamiko in zadkom z zaobljeno prirezanimi prtljažnimi vrati in nekoliko višje postavljenimi lučmi. Dolžina za dva centimetra presega štiri metre, zato ima Sandero dokaj prostorno notranjost, v prtljažniku se najde 320 litrov prostora, ob podrti zadnji klopi pa je mogoče prepeljati do 1.200 litrov prtljage ali tovora. Armaturna plošča ni poseben oblikovalski dosežek, izkazuje se s preprostostjo in logično razporeditvijo. Sandera poganjajo trije motorji, dva tehnološko ne najnovejša, vendar preizkušena in zanesljiva Renaultova bencinska štirivaljnika in sodoben turbodizel. Bencinska stroja imata prostornino 1,4 in 1,6 litra in razvijeta 55 kilovatov (75 KM) oziroma 66 kilovatov (90 KM). Turbodizelski 1,5-litrski štirivaljnik je na voljo z različno zmogljivostjo 50 oziroma 62 kilovatov (70 oziroma 85 KM). Nivoji serijske opreme so trije, prvi brez posebne oznake, srednji se imenuje ambiance in najvišji laureate, v vsakem avtomobilu bo za varnost poskrbljeno s protiblokirnim zavornim sistemom z elektroniko za enakomerno razporeditev zavorne sile in vsaj voznikovo varnostno vrečo, ki se ji sopotnikova pridruži šele pri najbogatejšem nivoju opreme. Najbolj skromno opremljeni Sandero z 1,4-litrskim bencinskim motorjem stane natanko 6.666 evrov.