Planinka dobiva novo podobo in bogati ponudbo
Hotel Planinka na Jezerskem je pred časom dobil nove lastnike. Trenutno ima hotel tri zvezdice, dolgoročen cilj so štiri, ob hotelu pa načrtujejo tudi manjši wellness.
Hotel Planinka na Jezerskem je lani kupilo podjetje družine Vodišek iz Kopra, njegov novi direktor Jože Koprivnik pa je iz Črne na Koroškem, odkoder se na svoje novo delovno mesto vozi vsak dan. Čeprav se sliši, kot bi potreboval od Črne do Jezerskega ves dan, pravi, da čez Železno Kaplo potrebuje le dobro uro in deset minut, pozimi mogoče kakšno minuto več.
Vodiškovi so na začetku razmišljali tudi o nakupu preddvorskega hotela, a so se na koncu odločili za Jezersko. Dolina je pustila boljši vtis, niso ravno pristaši množičnega turizma, lahko pa Planinka postane lep, prijeten družinski hotel, katerega bodo v prihodnosti nadgrajevali, a vseeno ostajali v manjšem obsegu.
Direktor Koprivnik pove, da je njihov dolgoročni cilj izgradnja manjšega wellnessa ob hotelu. Bazen, dva jacuzzija, dve ali tri savne. Trenutno so kapacitete hotela tolikšne, da lahko sprejmejo brez problema za avtobus gostov, morda celo dva, vendar se v tem primeru že pojavi prostorska stiska. Imajo okoli osemdeset ležišč, kar je ob večjem povpraševanju premalo. V Planinki zaenkrat največ počitnikujejo srednje generacije, si pa novi lastniki prizadevajo za večji obisk predvsem mladih družin. Najpogosteje se gostje odločajo za tedensko nastanitev s polpenzionom, potem pa se z Jezerskega vozijo po Sloveniji oziroma raziskujejo okolico, ker ta tako v zimskem, predvsem pa letnem času ponuja veliko – predvsem ljubiteljem aktivnih počitnic. Prevladujejo gosti z nemško govorečih območij, najdemo še Nizozemce in Angleže. Pa tudi obisk slovenskih gostov narašča.
Določene spremembe so na in v hotelu Planinka že vidne. Lani so obnovili fasado, restavracijo, po nadstropjih obnavljajo sobe, urejajo zunanjo okolico hotela. Razmišljajo tudi o dvigalu. Hotel ima trenutno tri zvezdice, v prihodnosti pa želijo pridobiti štiri. Ime hotela bodo obdržali, saj kaj drugega v to okolje ne paše. Domačini so jih kot nove lastnike sprejeli, z občino dobro sodelujejo. Osebje hotela so prevzeli od prejšnjega lastnika. Takoj po prihodu novih lastnikov se je spremenila tudi ponudba hotelske kuhinje. Sedanja vizija je, da ponujajo tisto hrano, ki se v določenem letnem obdobju dobi. Tako ste februarja v ponudbi lahko na primer našli tartufe. K prepoznavnosti hotela veliko pripomorejo tudi organizirani večeri, kjer se ob prijetnem druženju noč kaj hitro prevesi v jutro. Pripravljajo dneve različnih kuhinj, povabijo na obisk znane slovenske pevce, kantavtorje, glasbenike.