Uporabne mere

Test: Citroen Jumper 35 L3H2 2.2 HDI (120)

Francoski Citroën, ki ima s svojima partnerjema Peugeotom in Fiatom z lahkimi dostavniki že dolgoletne izkušnje, je z lani novim Jumperjem znova izpostavil uporabnost in prilagodljivost tovrstnih vozil, zraven pa še dodano vrednost sodobnega oblikovanja. V želji, da Jumper ne bi bil samo neprepoznavna škatla za prevoz tovora, je bilo veliko pozornosti namenjene oblikovanju sprednjega dela, ki ugaja s privihnjenimi žarometi, visoko dvignjeno masko in velikim vetrobranskim steklom. Tovorni prostor Jumperja s tretjo dolžino in drugo višino karoserije (L3H2) je prilagojen tudi večjim kosom tovora, ki ga je mogoče spraviti skozi široka zadnja krilna vrata. Ta se lahko odpirajo le 90-, s potegom kljuke na tečajih pa tudi za 180 stopinj, tako da je mogoč tudi enostaven pristop z viličarjem. Stranska bočna vrata so med širšimi v razredu, so pa prav zato težka in bolj neugodna za zapiranje, saj se zaradi velike pločevinaste površine rada krivijo. Ob tem je Jumperju treba pripisati dodaten plus za možnost ločenega daljinskega zaklepanja tovornega prostora, torej zadnjih krilnih in bočnih drsnih vrat, od vrat v potniški, oziroma vozniški del kabine. V osnovni izvedbi je notranjost povsem neobdelana in razen desetih kljuk za pritrjevanje tovora, uporabnika pričaka le gola pločevina. V Jumperja te velikosti je mogoče naložiti 13 kubičnih metrov tovora, čigar masa ne sme presegati 3500 kilogramov. Jumper tudi pri zasnovi voznikovega delovnega prostora sledi modnim smernicam, ki narekujejo, da naj bo voznikovo okolje manj tovornjakarsko in bolj podobno osebnim avtomobilom. Čeprav kokpit ni povsem limuzinski, je vsekakor med imenitnejšimi tekmeci. 2,2-litrski štirivaljni turbodizel z 88 kilovati je srednja motorna možnost (120 KM), kar je več kot dovolj, ko je tovorni prostor prazen ali polovično obremenjen. Vsekakor je Jumper ta hip med najbolj zrelimi lahkimi dostavniki, kar se nenazadnje odraža tudi v osvajanju zajetnega kosa tržne pogače.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2229 ccm

Največja moč pri v/min: 88 kW/120 KM

Največja dovoljena masa: 3500 kg

Poraba goriva po EU norm.: 10,9/8,3/9,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.750 EUR (6.170.730 SIT)

Uvoznik: Citroën Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Volitve 2019 / petek, 30. november 2018 / 11:13

Kranj: Matjaž Rakovec ali Zoran Stevanović

Kakšno udeležbo pričakujete na nedeljskih volitvah?

Objavljeno na isti dan


Žirovnica / četrtek, 1. december 2022 / 17:50

V zimskih razmerah bo uvedena začasna zapora

Breznica – Zaradi zagotavljanja varnosti pohodnikov v zimskem času je blejska območna enota Zavoda za gozdove Slovenije na zahtevo Zavoda za turizem in kulturo Žirovnica izdala dovoljenje za začasn...

Jesenice / četrtek, 1. december 2022 / 17:48

Obnova Delavske in Kejžarjeve ulice

Jesenice – Župan Blaž Račič in direktorica podjetja HIP KA, d. o. o., Alenka Babnik sta podpisala pogodbo za prvo etapo 2. faze ureditve območja Krajevne skupnosti Sava. V sklopu projekta bosta obn...

Kronika / četrtek, 1. december 2022 / 17:47

Začasno ob vozniško dovoljenje

Kranj – Kranjski policisti so v nedeljo zvečer trem vinjenim voznikom začasno odvzeli vozniško dovoljenje. Dva sta povzročila prometno nesrečo. Prva se je zgodila na javni cesti zaradi vožnje vozni...

Žirovnica / četrtek, 1. december 2022 / 17:45

Na pregrado Završnica namestili elektronsko sireno

Breznica – Oktobra je pogodbeni izvajalec Savskih elektrarn na pregrado Završnica namestil elektronsko sireno. Namestitev je bila izvedena na podlagi predpisov s področja varstva pred naravnimi in...

Jesenice / četrtek, 1. december 2022 / 17:44

Prihodnje poletje konec kloriranja

Na vodnem zajetju Peričnik se začenja projekt vgradnje UV-dezinfektorja, ki bo nadomestil potrebo po kloriranju. Pričakujejo, da bo vodo tudi manjkrat treba prekuhavati.