Uporabne mere

Test: Citroen Jumper 35 L3H2 2.2 HDI (120)

Francoski Citroën, ki ima s svojima partnerjema Peugeotom in Fiatom z lahkimi dostavniki že dolgoletne izkušnje, je z lani novim Jumperjem znova izpostavil uporabnost in prilagodljivost tovrstnih vozil, zraven pa še dodano vrednost sodobnega oblikovanja. V želji, da Jumper ne bi bil samo neprepoznavna škatla za prevoz tovora, je bilo veliko pozornosti namenjene oblikovanju sprednjega dela, ki ugaja s privihnjenimi žarometi, visoko dvignjeno masko in velikim vetrobranskim steklom. Tovorni prostor Jumperja s tretjo dolžino in drugo višino karoserije (L3H2) je prilagojen tudi večjim kosom tovora, ki ga je mogoče spraviti skozi široka zadnja krilna vrata. Ta se lahko odpirajo le 90-, s potegom kljuke na tečajih pa tudi za 180 stopinj, tako da je mogoč tudi enostaven pristop z viličarjem. Stranska bočna vrata so med širšimi v razredu, so pa prav zato težka in bolj neugodna za zapiranje, saj se zaradi velike pločevinaste površine rada krivijo. Ob tem je Jumperju treba pripisati dodaten plus za možnost ločenega daljinskega zaklepanja tovornega prostora, torej zadnjih krilnih in bočnih drsnih vrat, od vrat v potniški, oziroma vozniški del kabine. V osnovni izvedbi je notranjost povsem neobdelana in razen desetih kljuk za pritrjevanje tovora, uporabnika pričaka le gola pločevina. V Jumperja te velikosti je mogoče naložiti 13 kubičnih metrov tovora, čigar masa ne sme presegati 3500 kilogramov. Jumper tudi pri zasnovi voznikovega delovnega prostora sledi modnim smernicam, ki narekujejo, da naj bo voznikovo okolje manj tovornjakarsko in bolj podobno osebnim avtomobilom. Čeprav kokpit ni povsem limuzinski, je vsekakor med imenitnejšimi tekmeci. 2,2-litrski štirivaljni turbodizel z 88 kilovati je srednja motorna možnost (120 KM), kar je več kot dovolj, ko je tovorni prostor prazen ali polovično obremenjen. Vsekakor je Jumper ta hip med najbolj zrelimi lahkimi dostavniki, kar se nenazadnje odraža tudi v osvajanju zajetnega kosa tržne pogače.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2229 ccm

Največja moč pri v/min: 88 kW/120 KM

Največja dovoljena masa: 3500 kg

Poraba goriva po EU norm.: 10,9/8,3/9,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.750 EUR (6.170.730 SIT)

Uvoznik: Citroën Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Rekreacija / četrtek, 1. december 2016 / 13:34

Gibanje včasih in danes

Gibanje se skozi evolucijo spreminja. Včasih je bilo pomembno z vidika preživetja, danes je vse bolj organizirano, vodeno in pogojeno z navadami in trendi. Gibanje sicer velja za vsako aktivnost, k...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / ponedeljek, 14. oktober 2013 / 14:13

Izkoriščamo priložnosti in delamo drugače

»Vsako povišanje cen zelo vpliva na končno ceno. Žal je v Sloveniji veliko takšnih in drugačnih obremenitev, edino, kar nam ostane, je prilagoditev. Dokler lahko dodajamo vrednost na zaposlenega in zr...

GG Plus / ponedeljek, 14. oktober 2013 / 14:13

Stara mežnarija spet diha

Besničani so s spominsko mašo v cerkvi sv. Tilna v Zgornji Besnici počastili stoto obletnico rojstva kulturnih zanesenjakov Janeza in Ivane Kozjek, kulturi in druženju pa bodo namenili tudi prenovljen...

GG Plus / ponedeljek, 14. oktober 2013 / 14:12

Bili smo nič, bodimo vse

Je besedilo iz pesmi Internacionala. Pesem, ki je vzpodbujala in povezovala delavstvo v času, ko je nastala. Pa tudi kasneje, zlasti delavstvo evropskih narodov. Razumljivo je, da je pesem izraz ta...

GG Plus / ponedeljek, 14. oktober 2013 / 14:11

Petdeset let nazaj (2)

»Učiteljica Marija si je kljub temu vzela čas zame, po pouku sva kar nekaj ur neuspešno vadili, vendar ni in ni šlo. V sedmem razredu smo se neprostovoljno srečali s podaljšanim bivanjem v...

GG Plus / ponedeljek, 14. oktober 2013 / 14:10

Raubarski cesar

»V Poljanah so se mu (Igorju Torkarju) zelo priljubila domača imena, narečje, ljudje. Ob prebiranju Tavčarja je naletel na zgodbe, ki so bile iz mesa in krvi še vedno žive. Prizorišča in d...