Uporabne mere

Test: Citroen Jumper 35 L3H2 2.2 HDI (120)

Francoski Citroën, ki ima s svojima partnerjema Peugeotom in Fiatom z lahkimi dostavniki že dolgoletne izkušnje, je z lani novim Jumperjem znova izpostavil uporabnost in prilagodljivost tovrstnih vozil, zraven pa še dodano vrednost sodobnega oblikovanja. V želji, da Jumper ne bi bil samo neprepoznavna škatla za prevoz tovora, je bilo veliko pozornosti namenjene oblikovanju sprednjega dela, ki ugaja s privihnjenimi žarometi, visoko dvignjeno masko in velikim vetrobranskim steklom. Tovorni prostor Jumperja s tretjo dolžino in drugo višino karoserije (L3H2) je prilagojen tudi večjim kosom tovora, ki ga je mogoče spraviti skozi široka zadnja krilna vrata. Ta se lahko odpirajo le 90-, s potegom kljuke na tečajih pa tudi za 180 stopinj, tako da je mogoč tudi enostaven pristop z viličarjem. Stranska bočna vrata so med širšimi v razredu, so pa prav zato težka in bolj neugodna za zapiranje, saj se zaradi velike pločevinaste površine rada krivijo. Ob tem je Jumperju treba pripisati dodaten plus za možnost ločenega daljinskega zaklepanja tovornega prostora, torej zadnjih krilnih in bočnih drsnih vrat, od vrat v potniški, oziroma vozniški del kabine. V osnovni izvedbi je notranjost povsem neobdelana in razen desetih kljuk za pritrjevanje tovora, uporabnika pričaka le gola pločevina. V Jumperja te velikosti je mogoče naložiti 13 kubičnih metrov tovora, čigar masa ne sme presegati 3500 kilogramov. Jumper tudi pri zasnovi voznikovega delovnega prostora sledi modnim smernicam, ki narekujejo, da naj bo voznikovo okolje manj tovornjakarsko in bolj podobno osebnim avtomobilom. Čeprav kokpit ni povsem limuzinski, je vsekakor med imenitnejšimi tekmeci. 2,2-litrski štirivaljni turbodizel z 88 kilovati je srednja motorna možnost (120 KM), kar je več kot dovolj, ko je tovorni prostor prazen ali polovično obremenjen. Vsekakor je Jumper ta hip med najbolj zrelimi lahkimi dostavniki, kar se nenazadnje odraža tudi v osvajanju zajetnega kosa tržne pogače.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2229 ccm

Največja moč pri v/min: 88 kW/120 KM

Največja dovoljena masa: 3500 kg

Poraba goriva po EU norm.: 10,9/8,3/9,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.750 EUR (6.170.730 SIT)

Uvoznik: Citroën Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / sobota, 22. julij 2023 / 08:24

Balkan ekspres 2023

Poletje, počitnice, dopusti … Čas, ko se veliko ljudi poda na različne poti. Ena od možnosti je potovanje z avtodomom. To je »avtomobil, namenjen bivanju, zlasti na potovanju, počitnicah«. Z njim je p...

Objavljeno na isti dan


Splošno / nedelja, 1. januar 2006 / 06:00

Začimbe in zelišča tudi zdravijo

V katero jed dati to ali ono začimbo, da bo jed okusna, vabljiva, imela pravi »žmah«, kot pravimo, je vprašanje, ki pri vsakdanji kuhi najbolj tare mlade gospodinje. Sicer je zadnje čase...

Splošno / nedelja, 1. januar 2006 / 06:00

Silvestrovi čajni napitki

Imejte v zalogi baziliko, meto, meliso, peteršilj, janež, komarček ...

Splošno / nedelja, 1. januar 2006 / 06:00

Arcnije za vse sorte

Pa še nekaj o zdravilstvu naših babic, prababic ...

Splošno / nedelja, 1. januar 2006 / 06:00

Zeli z velikimi močmi

Z uporabo zelišč želi človek povečati kakovost svojega življenja. Odkriva nove poti, kako združiti znanje in izkušnje svojih prednikov z novimi znanstvenimi dognanji. Na domačem vrtu goji poprovo meto...

Splošno / nedelja, 1. januar 2006 / 06:00

Resnica in privid zdravil

Otok Kosu, Grčija, 5. stoletje pred našim štetjem; Hipokrat, zdravnik in oče načel o moralnem liku zdravnika, povišano telesno temperaturo in bolečino v sklepih lajša s salixom, izvlečkom iz vrbovega...