Uporabne mere

Test: Citroen Jumper 35 L3H2 2.2 HDI (120)

Francoski Citroën, ki ima s svojima partnerjema Peugeotom in Fiatom z lahkimi dostavniki že dolgoletne izkušnje, je z lani novim Jumperjem znova izpostavil uporabnost in prilagodljivost tovrstnih vozil, zraven pa še dodano vrednost sodobnega oblikovanja. V želji, da Jumper ne bi bil samo neprepoznavna škatla za prevoz tovora, je bilo veliko pozornosti namenjene oblikovanju sprednjega dela, ki ugaja s privihnjenimi žarometi, visoko dvignjeno masko in velikim vetrobranskim steklom. Tovorni prostor Jumperja s tretjo dolžino in drugo višino karoserije (L3H2) je prilagojen tudi večjim kosom tovora, ki ga je mogoče spraviti skozi široka zadnja krilna vrata. Ta se lahko odpirajo le 90-, s potegom kljuke na tečajih pa tudi za 180 stopinj, tako da je mogoč tudi enostaven pristop z viličarjem. Stranska bočna vrata so med širšimi v razredu, so pa prav zato težka in bolj neugodna za zapiranje, saj se zaradi velike pločevinaste površine rada krivijo. Ob tem je Jumperju treba pripisati dodaten plus za možnost ločenega daljinskega zaklepanja tovornega prostora, torej zadnjih krilnih in bočnih drsnih vrat, od vrat v potniški, oziroma vozniški del kabine. V osnovni izvedbi je notranjost povsem neobdelana in razen desetih kljuk za pritrjevanje tovora, uporabnika pričaka le gola pločevina. V Jumperja te velikosti je mogoče naložiti 13 kubičnih metrov tovora, čigar masa ne sme presegati 3500 kilogramov. Jumper tudi pri zasnovi voznikovega delovnega prostora sledi modnim smernicam, ki narekujejo, da naj bo voznikovo okolje manj tovornjakarsko in bolj podobno osebnim avtomobilom. Čeprav kokpit ni povsem limuzinski, je vsekakor med imenitnejšimi tekmeci. 2,2-litrski štirivaljni turbodizel z 88 kilovati je srednja motorna možnost (120 KM), kar je več kot dovolj, ko je tovorni prostor prazen ali polovično obremenjen. Vsekakor je Jumper ta hip med najbolj zrelimi lahkimi dostavniki, kar se nenazadnje odraža tudi v osvajanju zajetnega kosa tržne pogače.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2229 ccm

Največja moč pri v/min: 88 kW/120 KM

Največja dovoljena masa: 3500 kg

Poraba goriva po EU norm.: 10,9/8,3/9,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.750 EUR (6.170.730 SIT)

Uvoznik: Citroën Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / četrtek, 8. julij 2021 / 17:07

Brdska čokoladna tortica

Od 1. julija 2021 in do zadnjega dne letošnjega decembra bo Slovenija predsedovala Svetu Evropske unije. Na vrtiljak predsedovanja je istočasno stopila tudi kuharska in strežna ekipa JGZ Brdo in že pr...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / petek, 7. september 2007 / 07:00

V Komendi 3.500 upokojencev

Premražene upokojence je na četrtkovem gorenjskem srečanju še najbolj "ogrela" napoved, da se bodo pokojnine novembra predvidoma zvišale za dva odstotka.

Kamnik / petek, 7. september 2007 / 07:00

Kamnik vabi narodne noše

Začeli so se 37. Dnevi narodnih noš v Kamniku - vrhunec v nedeljo popoldne s tradicionalno povorko skozi mesto.

Splošno / petek, 7. september 2007 / 07:00

Štiriindvajset ur po treh desetletjih

Na Ukovi so skočili v vodo maratonski plavalci, tisti, ki so nekoč plavali prvi štafetni maraton čez dan in noč ter mlajši, ki so jim pomagali, da so še enkrat zmogli do cilja.

Preddvor / petek, 7. september 2007 / 07:00

Grad Dvor kliče po obnovi

Ministra za šolstvo Milana Zvera, ki se je prvi šolski dan mudil v Preddvoru, so povabili tudi na ogled gradu Dvor, ki je v lasti ministrstva in nezadržno propada.

Splošno / petek, 7. september 2007 / 07:00

Spomini so še živi

Pred kratkim je "praznovala" tridesetletnico legendarna Lada Niva.