Vladar s svežo podobo
Južnokorejski specialist za terenska vozila SSangYong si precej prizadeva, da bi si povečal ugled in prodajne številke tudi na evropskih trgih. Ob lani novih modelih kyron in actyon so se lotili še osvežitve največjega rextona, na katerega so tako ponosni, da mu pravijo kar vladar. Klenemu terencu so nekoliko na novo zlikali karoserijo in obdelali tehniko. Nova sta sprednja projekcijska žarometa, med katerima je s kromom izdatneje obložena maska hladilnika, spremenjena sta odbijača in rahlo drugačne so tudi zadnje luči. Zunanjim spremembam je sledilo še nekaj notranjih, vključno z novimi merilniki, lepšim oblazinjenjem sedežev in izboljšano klimatsko napravo. Posodobljena motorna vsebina vključuje modernizirani 2,7-litrski turbodizelski petvaljnik, z različno elektronsko podporo, s katero v šibkejši različici razvije 121 kW (165 KM), v močnejši pa 137 kW (186 KM). Gre za licenčno izpeljanko motorja koncerna DaimlerChrysler, prav od tam pa prihaja še tretja možnost 3,2-litrski bencinski šestvaljnik s 160 kW (217 KM). Rexton ima nov petstopenjski samodejni menjalnik z dodatnim zimskim programom in dvema vzvratnima prestavama. V kombinaciji z močnejšim dizelskim in bencinskim motorjem je štirikolesni pogon zasnovan tako, da se v razmerju 40:60 deli na sprednji in zadnji kolesi, pri šibkejšem dizelskem stroju pa uravnavanje pogona krmili elektronika. Cene se na slovenskem trgu začenjajo pri 29.990 evrih in se vzpnejo na 40.940 evrov.