Konec preteklosti
Kia je z novim Carensom zaokorožila modelno prenoto.
Najstarejša južnokorejska tovarna avtomobilov je naredila še en rez s preteklostjo. Na sceno tokrat prihaja novi kompaktni enoprostornik carens. Novinčeva zunanjost je v skladu z modnimi smernicami, spredaj z veliko režo za zrak pod odbijačem hoče dajati vtis terenskega avtomobila, bočne linije so poudarjene z letvico na dnu vrat, zadek z zavihkom na prtljažnih vratih, na strehi sta uporabna vzdolžna strešna nosilca z dvema prečkama. Z dolžino 4,54 metra je carens v vse smeri večji od svojega ostarelega predhodnika, kar se odraža tudi v notranjosti, kjer je odvisno od različice prostora za pet ali sedem potnikov. Kadar sedeža v zadnji vrsti nista v uporabi, ju je mogoče zložiti v prtljažno dno, enako je zložljiva tudi srednja vrsta, kadar so podrti vsi, razen sprednjih dveh, je prostora za prtljago 2.106, pri petih postavljenih pa 400 litrov. Notranjost se izkazuje s prostornostjo in udobjem, oblikovalcem je uspelo oblikovati uporabno in očem prijazno instrumentno ploščo s preglednimi merilniki. Pogonu je v prvi vrsti namenjen novi 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva in filtrom trdih delcev, ki razvije 103 kW (140 KM), ima šeststopenjski menjalnik. Kot alternativa nastopa 2,0-litrski bencinski motor s 106 kW (144 KM), opremljen je s petstopenjskim ročnim menjalnikom, pri obeh motornih različicah je mogoče izbrati tudi štiristopenjsko avtomatiko. Na slovenski trg je Kiin uvoznik podjetje KMAG, novinca pripeljal s ceno 15.990 evrov za bencinsko in 18.190 evrov za dizelsko različico.