Konec preteklosti
Kia je z novim Carensom zaokorožila modelno prenoto.
Najstarejša južnokorejska tovarna avtomobilov je naredila še en rez s preteklostjo. Na sceno tokrat prihaja novi kompaktni enoprostornik carens. Novinčeva zunanjost je v skladu z modnimi smernicami, spredaj z veliko režo za zrak pod odbijačem hoče dajati vtis terenskega avtomobila, bočne linije so poudarjene z letvico na dnu vrat, zadek z zavihkom na prtljažnih vratih, na strehi sta uporabna vzdolžna strešna nosilca z dvema prečkama. Z dolžino 4,54 metra je carens v vse smeri večji od svojega ostarelega predhodnika, kar se odraža tudi v notranjosti, kjer je odvisno od različice prostora za pet ali sedem potnikov. Kadar sedeža v zadnji vrsti nista v uporabi, ju je mogoče zložiti v prtljažno dno, enako je zložljiva tudi srednja vrsta, kadar so podrti vsi, razen sprednjih dveh, je prostora za prtljago 2.106, pri petih postavljenih pa 400 litrov. Notranjost se izkazuje s prostornostjo in udobjem, oblikovalcem je uspelo oblikovati uporabno in očem prijazno instrumentno ploščo s preglednimi merilniki. Pogonu je v prvi vrsti namenjen novi 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva in filtrom trdih delcev, ki razvije 103 kW (140 KM), ima šeststopenjski menjalnik. Kot alternativa nastopa 2,0-litrski bencinski motor s 106 kW (144 KM), opremljen je s petstopenjskim ročnim menjalnikom, pri obeh motornih različicah je mogoče izbrati tudi štiristopenjsko avtomatiko. Na slovenski trg je Kiin uvoznik podjetje KMAG, novinca pripeljal s ceno 15.990 evrov za bencinsko in 18.190 evrov za dizelsko različico.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

