Naj televizijski sejem
Azurna obala, natančneje mondeni Cannes, je tudi letos v začetku oktobra prijazno gostil največji televizijski sejem na svetu - MIPCOM.
MIPCOM 2006 je bil že 22. po vrsti in tokrat so se vsi tisti, ki so kakorkoli povezani z digitalno in avdiovizualno industrijo lahko srečali, sklepali posle ali prijetno klepetali o novostih.
Vsako leto razstavljavci in obiskovalci doživijo presenečenja. Tudi tokrat. Razstavni prostor je bil povečan in priče so bili odprtju prestižne dvorane, ki je posebna, saj te očara s pogledom na morje. Razumljivo, da so se prav tukaj predstavili tisti, najvplivnejši iz vrst tovrstne industrije: Warner Bros International Television Distribution, Channel 4, the UK Indies Pavilion, Lions Gate Entertainment, Marathon, two Way Traffic.
Predstavilo se je 4216 podjetij iz 98 držav, kar v primerjavi z lanskim sejmom pomeni osem odstotkov več. Tudi na področju mobilne in internetne tehnologije je bilo ugotovljeno povečanje števila prijavljenih projektov in to kar za 30 odstotkov. Vsi so se podali v boj za nagrado MIPCOM Mobile TV Screenings & Awards 2006, ki so jo letos podeljevali drugič. Izmed 23. nominirancev je mednarodna žirija določila šest zmagovalnih programov, ki prihajajo iz Tajvana, Japonske, Avstralije, Italije in dva iz Velike Britanije.
K popestritvi samega sejma veliko pripomore tudi predstavitev otroškega in mladinskega programa. 529 podjetij in v vsega dveh dneh se je prikazalo 937 programov, od tega kar 562 novih.
S svojimi mislimi so nas v okviru sejemskega programa so letos nastopila številna znana imena, vsako leto pa izberejo tudi MIPCOM osebnost leta. Letos je na podlagi inovacij in kreativnosti ta čast doletela Gospoda Richarda D. Parsonsa iz Time Warnerja. Sejem udeležencev tudi letos ni razočaral.