Moda združevanja in poenotenja
Volkswagen CrossGolf na posrečen način združuje lastnosti enoprostorca in terenca.
Terenski avtomobili ali takšni, ki so jim vsaj malo podobni, očitno postajajo modna štirikolesna skupina. Tržni strategi so namreč predvideli, da se bo zanimanje zanje v bližnji prihodnosti še povečalo, zato avtomobilski proizvajalci kar tekmujejo, kateri bo ponudil kaj bolj svežega in novega. Nemški Volkswagen bo nove kupce skušal poiskati s crossgolfom, izpeljanko iz modela golf plus, ki nakazuje ambicije za vožnjo po slabše urejenih cestah. Pravzaprav v Wolfsburgu pravijo, da novinec združuje lastnosti enoprostorca in terenca, kar med drugim dokazuje dobro izkoriščena notranjost s prilagodljivimi sedeži v zadnji vrsti, na zunaj pa je avtomobil oborožen z dodatnimi plastičnimi oblogami bokov, zajetnejšimi odbijači, za dva centimetra povečano oddaljenostjo od tal in 17-palčnimi platišči. Zanimivo je, da ima crossgolf pogon le na prednji kolesi, tako da je bolj terenski šminker kot resen osvajalec brezpotij, zato pa se potnikom odkupi z večjo mero udobja in z od 395- do 505-litrskim prtljažnikom, ki ga je mogoče povečati na 1450 litrov. Pogonu sta namenjena dva bencinska motorja, osnovni 1,6-litrski in na novo zasnovani turbinsko podprti 1,4-litrski TSI z neposrednim vbrizgom goriva. Dizelski del palete zastopa 1,9 TDI in 2,0 TDI, oba s sodobnim sistemom vbrizga goriva skozi črpalke -šobe. Razpon motorne moči sega od 75 kW/102 KM do 103 kW/140 KM, oba turbodizla sta lahko opremljena tudi s samodejnim DSG menjalnikom. Volkswagen bo crossgolfa v tržni boj poslal že novembra, kako bo z začetkom prodaje in cenami pri nas, še ni znano.