Pripravljeni na prihodnost
Prej kot je bilo prvotno načrtovano, je družba Cargo-partner razširila svoje skladiščne prostore na Zgornjem Brniku. Dvanajstmilijonska investicija bo prinesla tudi trideset novih delovnih mest.
Ob slavnostnem prerezu traku so izvedli simulacijo dostave paketa z brezpilotnim letalnikom.
Zgornji Brnik – Zaradi izjemne rasti poslovanja in velikega povpraševanja je Cargo-partner v dobrem letu dni zapolnil kapacitete skladišča, ki ga je v letališki poslovni coni na Zgornjem Brniku zgradil leta 2019. Avstrijsko globalno logistično podjetje je tako januarja začelo širiti skladiščne kapacitete, nove prostore pa so odprli prejšnji teden.
Več kot 39 tisoč kvadratnih metrov velik objekt na Brniku predstavlja enega največjih v skupini Cargo-partner.
S prvotnih 25 tisoč kvadratnih metrov skladiščnih površin so objekt povečali za dobrih 14 tisoč na 39.100 kvadratnih metrov.
Gradnja se je pod vodstvom arhitekturnega biroja Protim Ržišnik Perc zaključila v enajstih mesecih. Investicija, vredna 12 milijonov evrov, pa bo v podjetju Cargo-partner Slovenija ustvarila trideset novih delovnih mest.
Z obema skladiščnima objektoma iLogistični center sedaj zagotavlja 48 tisoč paletnih mest v štirih različnih regalnih sistemih. Celotno skladišče nudi prostor za kratkotrajno in dolgotrajno skladiščenje, sodobni klimatski sistemi pa lahko vzdržujejo aktivni temperaturni režim med 15 in 25 stopinj Celzija.
Odlična lokacija in zaupanje
Na vprašanje, zakaj se je podjetje odločilo, da enega največjih logističnih centrov skupine zgradi prav v Sloveniji, je odgovoril Stefan Krauter, generalni direktor skupine Cargo-partner: »Prepričala nas je odlična lokacija, s katere lahko oskrbujemo območje od Jadranskega morja in nemškega ter za nas tudi zelo pomembnega švicarskega trga do severnih držav, kot sta Nizozemska in Švedska. A ni le geografija odločila. Pomemben vidik je tudi zaupanje do ljudi in do države.«
Kot je povedal direktor Cargo-partnerja v Sloveniji Viktor Kastelic, so imeli pri načrtovanju centra bolj kot današnje razmere v mislih, kakšen bo razvoj čez deset, dvajset ali več let. »Kot logist, ki manipulira z različnim blagom, moramo razmišljati o fleksibilnosti, da bomo lahko delovanje in objekt čez deset ali več let hitro prilagodili takratnim zahtevam,« je povedal.
Dostava z brezpilotnim letalnikom
Ob rasti spletnih trgovin so skladiščne prostore snovali tudi z mislijo na ta del poslovanja. Tako so vključili tudi prevzemno točko, namenjeno osebnim prevzemom in vračilom paketov, ob slavnostnem prerezu traku pa so izvedli simulacijo dostave paketa z brezpilotnim letalnikom. O tem, kako realna je takšna možnost dostave v prihodnje, Krauter pravi: »Precej bo odvisno tudi od vladnih regulativ, a še posebno v državah s podobno topografijo, kot jo ima Slovenija, bi bila takšna dostava lahko učinkovita. Droni bodo prišli, vprašanje je le, kdaj.« Kastelic pa je dodal: »Ne moremo predvideti prihodnosti, a če se bo zgodilo oziroma ko se bo zgodilo, želimo biti med prvimi na tem področju.«