Gradbenega dovoljenja še ni
Postopek za pridobitev gradbenega dovoljenja za začetek gradnje južne razbremenilne ceste na Bledu na radovljiški upravni enoti še teče; trenutno lahko stranski udeleženci v postopku podajajo razloge za gradnjo ali proti njej.
»Upravna enota Radovljica, ki rešuje vlogo, je dosledno in natančno pristopila k njenemu reševanju, da v nadaljevanju ne bi prišlo do zapletov.«
Bled, Ljubljana – Kljub napovedi ministra Vrtovca, ki je v začetku decembra ob vladnem obisku Gorenjske izrazil prepričanje, da bo gradbeno dovoljenje za južno razbremenilno cesto na Bledu izdano v 14 dneh, gradnja pa naj bi se začela kmalu po novem letu, dva meseca po tem še nič ne kaže, da bi Betinski klanec, kjer se projekt po načrtih začenja, kmalu postal gradbišče.
Kot so v začetku tedna potrdili na Direkciji RS za infrastrukturo, gradbeno dovoljenje za izvedbo krožišča na Betinu, ki predstavlja začetek južne razbremenilne ceste, še ni izdano. »Upravna enota Radovljica, ki rešuje vlogo, je dosledno in natančno pristopila k njenemu reševanju, da v nadaljevanju ne bi prišlo do zapletov. S postopkom je tudi že seznanila vse stranske udeležence v postopku, da lahko priglasijo svojo udeležbo v njem. Trenutno poteka postopek priglasitve, kjer udeleženci lahko podajo razloge, zaradi katerih nasprotujejo gradnji oziroma se z gradnjo strinjajo,« so pojasnili.
Dodajajo še, da sta podpis pogodbe za izvedbo in nato sama gradnja predvidena po pridobitvi pravnomočnega gradbenega dovoljenja. Na Občini Bled so ob tem ponovno izrazili željo, da bi bilo gradbeno dovoljenje izdano čim prej in bi se posledično gradnja lahko začela, pri tem pa poudarjajo, da občina nima vpliva na sam postopek.
Gradnja se bo kot rečeno začela na Betinskem klancu, kjer bodo najprej zgradili krožišče. Hišo, ki je stala na mestu, kjer bo krožišče, so lani že podrli. Sledila bo galerija do predora, nato predor in kot zadnja faza še navezava do Pristave.
Z južno razbremenilno cesto bo vzpostavljena dobre tri kilometre dolga cestna povezava med krožiščem na Betinskem klancu in priključkom na obstoječo regionalno cesto za Pristavo na koncu Bleda v smeri proti Bohinju. Vrednost projekta je ocenjena na 27 milijonov evrov.
Na Bledu tako imenovano južno razbremenilno cesto že dolgo težko pričakujejo, saj bo vplivala na občutno zmanjšanje števila vozil v središču Bleda, umik tovornih vozil iz središča in iz jezerske sklede, večjo varnost v prometu, večjo ekološko varnost tega izjemno občutljivega prostora ter priložnost na razvoj. Izgradnja obvoznice jim bo omogočila tudi dokončno obnovo kanalizacijskega sistema na Ljubljanski cesti, domačinom pa z umiritvijo prometa bistveno dvignila kakovost bivanja.