Marica (sicer Marija) in Filip Urh

Zakonca Urh praznovala železno poroko

Zadnjo soboto v oktobru sta obnovila življenjski zaobljubi Marica in Filip Urh iz Radovljice. On šteje 90 let, ona 86. Poročna maša ob častitljivi železni poroki je bila v cerkvi na Bregu ob Savi, v kraju, kjer je ženin odraščal. Jubilejnih 65 let poroke sta zakonca praznovala v krogu najbližjih, v dar pa sta dobila tudi dražgoški kruhek, na katerem dvoje src in veriga predstavljajo trdnost njunega zakona.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Bohinj / nedelja, 8. oktober 2017 / 11:14

Priprava načrta za umiritev prometa

Po številnih protestih župana Franca Kramarja v poletnem času je še opozicijska Ekipa za prihodnost predlagala pogovore o akcijskem načrtu za prometno razbremenitev Bohinja.

Objavljeno na isti dan


Nasveti / ponedeljek, 25. januar 2010 / 07:00

Jedi za zimske dni

Pikantna solata Sestavine: 2 glavi zelene solate, 1 glava kodraste solate, 1 glava radiča, pol banjice rukole, 1 vitlov, 40 dag angleško pečenega rostbifa

Gospodarstvo / ponedeljek, 25. januar 2010 / 07:00

Zaprli razpis za podporo podeželskim podjetjem

Ljubljana - Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je v ponedeljek prenehalo sprejemati vloge za podpore pri ustanavljanju in razvoju mikro podjetij, ki imajo sedež zu...

Gospodarstvo / ponedeljek, 25. januar 2010 / 07:00

Pridelki so se pocenili

Kranj - Po podatkih državnega statističnega urada so bile cene kmetijskih pridelkov pri pridelovalcih novembra lani za 18,4 odstotka nižje kot novembra 2008. Cene rastlinskih pridelkov so...

Gospodarstvo / ponedeljek, 25. januar 2010 / 07:00

Sejem v Celovcu

V Celovcu bo ob koncu januarja kmetijski sejem Alpe-Jadran.

Gospodarstvo / ponedeljek, 25. januar 2010 / 07:00

Delodajalci so ogorčeni nad dvigom plač

Ljubljana - Dvig minimalnih plač na 562 evrov neto oziroma 734 evrov bruto, kar pomeni za delodajalce izdatek 852 evrov ali za 23 odstotkov več kot doslej, je v delodajalskih vrs...