Zadovoljni so z novim poslovanjem
Kranj – Z Upravne enote Kranj obveščajo, da so zadovoljni z nekoliko drugačnim poslovanjem, ki so se ga skupaj s strankami v zadnjih tednih že privadili, in da se poslovanje postopoma vrača v ustaljene tirnice. Kljub temu bo zaradi preprečevanja morebitnih okužb upravno poslovanje do nadaljnjega še vedno potekalo po sistemu naročanja strank, zato priporočajo, da se za storitev, ki jo morate opraviti osebno, naročite po telefonu. »Naročene stranke prosimo, da se oglasijo pri vhodu v stavbo v dogovorjenem terminu, da ne prihaja do prevelike koncentracije čakajočih strank. V ta namen so pred vhodom oblikovane štiri čakalne vrste. Nenaročena stranka je povabljena v stavbo takoj, ko ni več naročenih strank oziroma je to mogoče. Nenaročene stranke sprejemamo izjemoma in v omejenem obsegu, v skladu z zmožnostmi in ob upoštevanju vseh potrebnih ukrepov za preprečevanje širjenja virusa,« pravi načelnik Matjaž Dovžan in poziva, da za plačevanje upravnih storitev uporabite brezgotovinska plačilna sredstva. Vloge, ki jih ni treba oddati osebno, je najbolje poslati po klasični ali elektronski pošti.