V križišču trčil v kolesarja

Kranj – Konec minulega tedna sta v križišču v Kranju trčila voznik avtomobila in kolesar. Nesrečo je povzročil voznik avtomobila, ki v križišču ni upošteval pravil o prednosti, kar je eden pogostejših razlogov za nesreče, v katerih so udeleženi šibkejši udeleženci. Poleg kolesarjev so v takih okoliščinah največkrat spregledani tudi pešci.

Neupoštevanje pravil o prednosti je bilo na Gorenjskem letos vzrok za vsako deseto prometno nesrečo, vsaka tretja pa je imela za posledico tudi telesno poškodbo. Gre za pravilo, ki je v praksi pogosto spregledano. »Voznike zato opozarjamo, naj pri vožnji v križišču upoštevajo prometno signalizacijo, pravilo desnega in spustijo mimo tiste, ki imajo prednost pred njimi. Ena od pogostejših situacij je, da ob vozišču prednostne ceste poteka tudi kolesarska steza in kolesar na križišču vozi naravnost. Takrat ima kolesar prednost pred tistim vozilom, ki s take prednostne ceste zavija desno in s tem seka pot kolesarju. Enako ima v taki situaciji prednost pešec, ki na prehodu prečka cesto,« pravi višji policijski inšpektor Bojan Kos in dodaja, da pa nima prednosti kolesar, ki do križišča pripelje z neprednostne ceste. Takrat se mora ustaviti in počakati, da odpeljejo mimo vozila, ki vozijo po prednostni cesti, potem pa se prepričati, ali lahko varno nadaljuje pot. Šele nato lahko zapelje na nasprotno stran križišča. Tudi v križiščih, kjer so označene kolesarske steze, ima prednost vozilo, ki vozi po prednostni cesti.

Kranj / ponedeljek, 18. maj 2020 / 19:45

Tomaž Vilfan ostaja direktor

Kranjski mestni svetniki so na sredini seji za direktorja Gasilsko reševalne službe Kranj potrdili Tomaža Vilfana. Nova svetnika sta Gašper Peterc in Gordana Grobelnik.

Gospodarstvo / sreda, 25. april 2018 / 23:46

Zaposleni na Fraportu zahteve izrazili na protestu

Sindikat poklicnega gasilstva Aerodrom Ljubljana in Svobodni sindikat Aerodrom Ljubljana sta uresničila napovedi in danes organizirala protestni shod pred upravno stavbo Fraporta Slovenija, ki se ga j...

Razvedrilo / sreda, 25. april 2018 / 23:35

EasyWalkers predstavljajo nov album

Kranj – V soboto, 28. aprila, ob 21. uri bo kranjsko-ljubljanska bluz-rokovska zasedba EasyWalkers na odru Trainstation Subarta predstavila svoj nov album. Ta nosi ime kar same skupine, ki je v več...

Rekreacija / sreda, 25. april 2018 / 23:34

Že trideseti Mekinjski kros

Kamnik – Športno kulturno društvo Mekinje vabi na jubilejni, trideseti Mekinjski kros, 12. Memorial Mira Petka, ki bo v petek, 27. aprila, s prvim startom ob 10. uri v Mekinjah. Dolžina proge je od...

Šport / sreda, 25. april 2018 / 23:33

Prvomajska regata

Bled – Blejsko jezero je minuli konec tedna gostilo prvo izmed petih letošnjih regat, in sicer 59. Prvomajsko regato. Na njej je nastopilo blizu sto petdeset veslačev in veslačic iz vseh sedmih slo...

Zanimivosti / sreda, 25. april 2018 / 23:29

Podaril bobne, cajon in kitaro

Marko Soršak - Soki, bobnar skupine Elvis Jackson, je podaril tri glasbila Osnovni šoli Toneta Čufarja Jesenice. To je že petinsedemdeseta šola, ki jo je obdaril.