Dediščina preteklosti in razvoj turizma
Škofja Loka – Včeraj se je v Škofji Loki začela dvodnevna mednarodna konferenca z naslovom Dediščina preteklosti kot osnova za razvoj mestnega turizma. Na včerajšnjem začetku so se predstavile delegacije in partnerji v projektu. Teh je deset, poleg s Škofjo Loko pobratenih mest tudi tri sosednje občine, od ustanov pa muzej iz Trenta in fakulteta za turistične študije Turistica. Spoznali so enega od projektov Sokolskega doma, Bralnico, v kulturnem programu pa sta nastopili glasbeni skupini Mavrica in Škafarji.
Kot je pred začetkom mednarodne konference, za katero je občina dobila denar iz evropskega projekta Evropa za državljane, povedala organizatorka Andreja R. Megušar, bo razprava potekala predvsem o tem, kako dragoceno kulturno dediščino izkoristiti za osnovo turizmu. V Škofji Loki se bodo osredotočili zlasti na dve blagovni znamki, in sicer Škofjeloški pasijon in Loškega zamorca, maskoto iz občinskega grba. Legendo o njem so z odrsko uprizoritvijo Loškega odra že dvakrat predstavili občinstvu v okviru lanskega in letošnjega festivala zgodovine, Historiala.