Mercator čez eno leto
Fotografija pove vse. Mercator bo po novem Mercroator in uradni znak bo bogatejši za karo šahovski vzorec.
Kot nam je namignil naš poročevalec iz prihodnosti, bodo prihodnje leto za zdaj še največjega slovenskega trgovca Mercator doletele različne spremembe. Nekatere za slovenske dobavitelje in naš nacionalni ponos ugodne, nekatere, in to bo v največ primerih, pa neugodne.
Tokrat vam predstavljamo le nekaj tako imenovanih novosti. Mercator bo odslej Mercroator, v logotip podjetja pa bo dodan čudovit karo vzorec v rdeče-beli kombinaciji, ki spominja na šahovnico. Hrvaška bo, kot ste opazili, prisotna tudi v imenu. Slogan pa ne bo več Mercator – najboljši sosed, ampak Mercroator – najboljši za podalpske Hrvate.
Potrošnike vas bo predvsem zanimalo, kako bo z akcijami in popusti. Akcija zbiranja pik bo še vedno v veljavi, le da se pike ne bodo imenovale pike, ampak tačke (ne točke, ampak tačke). Štiri tačke bodo štele za enega psa, 20 psov bo prineslo ugodnost. Torki bodo še naprej na kupone, četrtki pa za upokojence. Uvedli bodo še vsakokratni 20-odstotni popust za navijače Dinama in 22-odstotni popust za navijače Hajduka. Dobra stran hrvaškega lastništva bodo vsekakor tudi številne ugodnosti za vse podalpske Hrvate (beri Slovence), ki letujejo na hrvaški obali. V hotelih bodo za zbrane tačke oziroma pse lahko za dnevne obroke zahtevali pripravljeno hrano iz Mercroatorja, v kampih boste imeli ugodnosti pri poziciji v oddaljenosti do morja, prva linija Nemci, druga priseljenci v Nemčijo, tretja Hrvati, Slovenci z največ zbranimi tačkami pa bi že lahko bili v četrti vrsti.
Blagovna znamka za otroke se ne bo več imenovala Lumpi, ampak Olujko. Slovenski dobavitelji ne bodo prikrajšani, saj bo njihovo blago še našlo pot na police, le imena artiklov bodo spremenili: čokolada Gorenjka bo odslej Zagorka, sir ne bo več Jošt, ampak bo odslej Zdenka, podobno bo tudi pri pijačah, Laško pivo bo ime spremenilo v Karlolaško, Cockta, ki je tako ali tako že hrvaška, pa v Crockta. Temu primerno bodo tudi nekoliko drugačne oglaševalske akcije za posamezne izdelke, prilagojene v hrvaški jezik. Edini izdelek, ki bo svoj slogan spremenil, bodo bonboni Bronhi. Slogan »Uzmite Bronhi, lakše se diše« bo odslej »Uzam Bronhi, boš saj uhka dihov«. Pol se pa pejt.