Mercator bo najprej spremenil svojo celostno podobo. / Fotomontaža Schwabingen

Mercator čez eno leto

Fotografija pove vse. Mercator bo po novem Mercroator in uradni znak bo bogatejši za karo šahovski vzorec.

Kot nam je namignil naš poročevalec iz prihodnosti, bodo prihodnje leto za zdaj še največjega slovenskega trgovca Mercator doletele različne spremembe. Nekatere za slovenske dobavitelje in naš nacionalni ponos ugodne, nekatere, in to bo v največ primerih, pa neugodne.

Tokrat vam predstavljamo le nekaj tako imenovanih novosti. Mercator bo odslej Mercroator, v logotip podjetja pa bo dodan čudovit karo vzorec v rdeče-beli kombinaciji, ki spominja na šahovnico. Hrvaška bo, kot ste opazili, prisotna tudi v imenu. Slogan pa ne bo več Mercator – najboljši sosed, ampak Mercroator – najboljši za podalpske Hrvate.

Potrošnike vas bo predvsem zanimalo, kako bo z akcijami in popusti. Akcija zbiranja pik bo še vedno v veljavi, le da se pike ne bodo imenovale pike, ampak tačke (ne točke, ampak tačke). Štiri tačke bodo štele za enega psa, 20 psov bo prineslo ugodnost. Torki bodo še naprej na kupone, četrtki pa za upokojence. Uvedli bodo še vsakokratni 20-odstotni popust za navijače Dinama in 22-odstotni popust za navijače Hajduka. Dobra stran hrvaškega lastništva bodo vsekakor tudi številne ugodnosti za vse podalpske Hrvate (beri Slovence), ki letujejo na hrvaški obali. V hotelih bodo za zbrane tačke oziroma pse lahko za dnevne obroke zahtevali pripravljeno hrano iz Mercroatorja, v kampih boste imeli ugodnosti pri poziciji v oddaljenosti do morja, prva linija Nemci, druga priseljenci v Nemčijo, tretja Hrvati, Slovenci z največ zbranimi tačkami pa bi že lahko bili v četrti vrsti.

Blagovna znamka za otroke se ne bo več imenovala Lumpi, ampak Olujko. Slovenski dobavitelji ne bodo prikrajšani, saj bo njihovo blago še našlo pot na police, le imena artiklov bodo spremenili: čokolada Gorenjka bo odslej Zagorka, sir ne bo več Jošt, ampak bo odslej Zdenka, podobno bo tudi pri pijačah, Laško pivo bo ime spremenilo v Karlolaško, Cockta, ki je tako ali tako že hrvaška, pa v Crockta. Temu primerno bodo tudi nekoliko drugačne oglaševalske akcije za posamezne izdelke, prilagojene v hrvaški jezik. Edini izdelek, ki bo svoj slogan spremenil, bodo bonboni Bronhi. Slogan »Uzmite Bronhi, lakše se diše« bo odslej »Uzam Bronhi, boš saj uhka dihov«. Pol se pa pejt.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Pisma bralcev / ponedeljek, 24. december 2007 / 07:00

Novoletno srečanje

Vsako leto nas Rdeči križ in Krajevna skupnost Radovljica povabita v jedilnico osnovne šole A. T. Linharta, kjer nas pogostijo. Srečanje so pripravili tudi letos in tako smo obujali spomine na ml...

Objavljeno na isti dan


Bled / petek, 17. avgust 2007 / 07:00

Etno vseh razsežnosti

Bled - V čudovitem ambientu blejskega Zdraviliškega parka se je v torek zvečer z nastopom mladih umetnikov in izkušenih poznavalcev romunskega folklornega izročila iz pokrajine Tim...

Kultura / petek, 17. avgust 2007 / 07:00

Petek za četrti Jazz kamp

Danes zvečer se bo na Pungertu začel 4. Jazz kamp Kranj. Preverjen recept preteklih let bo letos zaznamovala tudi novost.

Zanimivosti / petek, 17. avgust 2007 / 07:00

Končana obnova Homanove hiše

Prejšnji teden so v Škofji Loki končali z obnovo Homanove hiše, ki je trajala vse od aprila. Naložba je stala 66 tisoč evrov, od tega jih je 27 tisoč prispevala država.

Zanimivosti / petek, 17. avgust 2007 / 07:00

Urška, oblečena le v barve

Znana umetnica Alenka Peternel iz Gozd Martuljka je uspešno predstavljala Slovenijo na svetovnem prvenstvu poslikave teles v Avstriji.

Gospodarstvo / petek, 17. avgust 2007 / 07:00

Zanimiv za Gorenjce

Na Pomurskem sejmu v Gornji Radgoni bo od 25. do 31. avgusta mednarodni kmetijsko živilski sejem.