Nova frizura

Test: Peugeot 308 1.6 THP Allure

Kadar ne moreš ponuditi ničesar novega, izboljšaj tisto, kar imaš. Tega pravila so se držali pri Peugeotu, ko so se odločali, kaj storiti z modelom 308, ki ni več rosno mlad, a hkrati še ne tako prileten, da bi ga bilo treba poslati v pokoj. Pri zunanjih spremembah so bili oblikovalci precej previdni, zato so naredili le nekaj manjših, a vseeno kar dobro opaznih. Na sprednjem delu so francoskemu levu dodali nekaj več ostrine, za katero poskrbita predvsem preoblikovana maska in pokrov motorja, za piko na i pa so dodane dnevne luči s svetlečimi diodami. Tudi zadnji del ni bil deležen večjih posegov, z letvico na prtljažnih vratih so krojači avtomobilske pločevine skušali poudariti eleganco. Tako bo lahko Peugeot 308 še nekaj časa vozil ob boku mlajših agresivnih tekmecev.

Sveže so tudi nove barvne kombinacije v notranjosti, toda to samo po sebi ni kakšen izjemen dosežek. Potniška kabina sicer ponuja solidno prostornost, za voznika pa urejeno armaturno ploščo s preglednimi merilniki in logično razporejenimi stikali, ki zna ugajati. Komur povprečen 348-litrski prtljažnik petvratne kombilimuzine, ki ga je mogoče povečati na 1201 liter, ni dovolj, se lahko odloči za daljšo kombijevsko različico, a to je že druga zgodba.

Ljubitelji nekoliko bolj dinamične vožnje se pod motornim pokrovom razveselijo 1,6-litrskega bencinskega štirivaljnika, ki mu pri »dihanju« pomaga turbinski polnilnik. Ta pogonski stroj, ki je nastal s sodelovanjem francoske korporacije PSA z bavarskim BMW, je namreč živahen, energičen in hkrati kultiviran in zmerno ekonomičen. Skozi vse delovno območje kaže veselje do vrtenja, le šeststopenjski ročni menjalnik s predolgimi hodi prestavne ročice mu ni najbolj kos. Ker Peugeot 308 ni kakšen poseben športnik, od »atletske« postave zaradi bahavih (doplačilnih) 18-palčnih koles ni pričakovati kakšnega posebnega učinka. Je pa prav zato avtomobil na grbinastih cestah bolj nemiren in posledično manj potniško udoben.

Seveda je treba tudi vedeti, da vsaka frizura zdrži le določen čas. Zato je bolj ali manj na dlani, da pri Peugeotu verjetno že zelo poglobljeno razmišljajo o nasledniku.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 115 kW/156 KM

Najvišja hitrost: 214 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,0/ 4,9/ 6,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 20.900 EUR

Uvoznik: Peugeot-Citroën Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / ponedeljek, 19. december 2022 / 14:07

Skoraj enajst tisoč alkotestov

Drugi teden v decembru so slovenski policisti za volanom zasačili več kot tristo vinjenih voznikov, od tega so gorenjski policisti ustavili 28 voznikov, ki so vozili pijani.

Objavljeno na isti dan


Radovljica / torek, 10. marec 2015 / 12:18

Denacionalizacija vendarle skorajda končana

Na območju radovljiške upravne enote nerešenih le še slabega pol odstotka vseh zadev, med njimi predvsem zemljišča v okviru Triglavskega narodnega parka, ki so predmet vračila Ljubljanski nadškofiji.

Cerklje na Gorenjskem / torek, 10. marec 2015 / 12:17

Cerkev očistili iztrebkov

Na podstrešju cerkve v Cerkljah že dolga leta živijo navadni netopirji, ki pa za seboj puščajo tudi iztrebke. In čiščenja slednjih so se v soboto lotili člani društva za proučevanje in varstvo netopir...

Gospodarstvo / torek, 10. marec 2015 / 12:16

Novosti pri davkih v kmetijstvu

Zgornje Gorje – Kmetijska svetovalna služba bo v četrtek, 12. marca, ob pol desetih dopoldne pripravila v Gorjanskem domu v Zgornjih Gorjah predavanje o novostih pri davkih v kmetijstvu. Predavala...

Nasveti / torek, 10. marec 2015 / 12:16

Luskavica ni samo bolezen kože

Luskavica (psoriaza) je večplastna kronična oziroma neozdravljiva avtoimuna sistemska vnetna bolezen, ki ni nalezljiva. Po vsem svetu je okoli sto petindvajset milijonov obolelih, v Sloveniji pa med t...

Kranj / torek, 10. marec 2015 / 12:15

Ustanovljena je komisija za varno kolesarjenje

Od pobude društva Rekreatur do ustanovitve prve komisije, ki bo skrbela za varnost kolesarjev, ni minilo niti leto dni.