Nova frizura
Test: Peugeot 308 1.6 THP Allure
Kadar ne moreš ponuditi ničesar novega, izboljšaj tisto, kar imaš. Tega pravila so se držali pri Peugeotu, ko so se odločali, kaj storiti z modelom 308, ki ni več rosno mlad, a hkrati še ne tako prileten, da bi ga bilo treba poslati v pokoj. Pri zunanjih spremembah so bili oblikovalci precej previdni, zato so naredili le nekaj manjših, a vseeno kar dobro opaznih. Na sprednjem delu so francoskemu levu dodali nekaj več ostrine, za katero poskrbita predvsem preoblikovana maska in pokrov motorja, za piko na i pa so dodane dnevne luči s svetlečimi diodami. Tudi zadnji del ni bil deležen večjih posegov, z letvico na prtljažnih vratih so krojači avtomobilske pločevine skušali poudariti eleganco. Tako bo lahko Peugeot 308 še nekaj časa vozil ob boku mlajših agresivnih tekmecev.
Sveže so tudi nove barvne kombinacije v notranjosti, toda to samo po sebi ni kakšen izjemen dosežek. Potniška kabina sicer ponuja solidno prostornost, za voznika pa urejeno armaturno ploščo s preglednimi merilniki in logično razporejenimi stikali, ki zna ugajati. Komur povprečen 348-litrski prtljažnik petvratne kombilimuzine, ki ga je mogoče povečati na 1201 liter, ni dovolj, se lahko odloči za daljšo kombijevsko različico, a to je že druga zgodba.
Ljubitelji nekoliko bolj dinamične vožnje se pod motornim pokrovom razveselijo 1,6-litrskega bencinskega štirivaljnika, ki mu pri »dihanju« pomaga turbinski polnilnik. Ta pogonski stroj, ki je nastal s sodelovanjem francoske korporacije PSA z bavarskim BMW, je namreč živahen, energičen in hkrati kultiviran in zmerno ekonomičen. Skozi vse delovno območje kaže veselje do vrtenja, le šeststopenjski ročni menjalnik s predolgimi hodi prestavne ročice mu ni najbolj kos. Ker Peugeot 308 ni kakšen poseben športnik, od »atletske« postave zaradi bahavih (doplačilnih) 18-palčnih koles ni pričakovati kakšnega posebnega učinka. Je pa prav zato avtomobil na grbinastih cestah bolj nemiren in posledično manj potniško udoben.
Seveda je treba tudi vedeti, da vsaka frizura zdrži le določen čas. Zato je bolj ali manj na dlani, da pri Peugeotu verjetno že zelo poglobljeno razmišljajo o nasledniku.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1598 ccm
Največja moč pri v/min: 115 kW/156 KM
Najvišja hitrost: 214 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 9,0/ 4,9/ 6,4 l/100 km
Maloprodajna cena: 20.900 EUR
Uvoznik: Peugeot-Citroën Slovenija, Ljubljana



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

