Nova frizura

Test: Peugeot 308 1.6 THP Allure

Kadar ne moreš ponuditi ničesar novega, izboljšaj tisto, kar imaš. Tega pravila so se držali pri Peugeotu, ko so se odločali, kaj storiti z modelom 308, ki ni več rosno mlad, a hkrati še ne tako prileten, da bi ga bilo treba poslati v pokoj. Pri zunanjih spremembah so bili oblikovalci precej previdni, zato so naredili le nekaj manjših, a vseeno kar dobro opaznih. Na sprednjem delu so francoskemu levu dodali nekaj več ostrine, za katero poskrbita predvsem preoblikovana maska in pokrov motorja, za piko na i pa so dodane dnevne luči s svetlečimi diodami. Tudi zadnji del ni bil deležen večjih posegov, z letvico na prtljažnih vratih so krojači avtomobilske pločevine skušali poudariti eleganco. Tako bo lahko Peugeot 308 še nekaj časa vozil ob boku mlajših agresivnih tekmecev.

Sveže so tudi nove barvne kombinacije v notranjosti, toda to samo po sebi ni kakšen izjemen dosežek. Potniška kabina sicer ponuja solidno prostornost, za voznika pa urejeno armaturno ploščo s preglednimi merilniki in logično razporejenimi stikali, ki zna ugajati. Komur povprečen 348-litrski prtljažnik petvratne kombilimuzine, ki ga je mogoče povečati na 1201 liter, ni dovolj, se lahko odloči za daljšo kombijevsko različico, a to je že druga zgodba.

Ljubitelji nekoliko bolj dinamične vožnje se pod motornim pokrovom razveselijo 1,6-litrskega bencinskega štirivaljnika, ki mu pri »dihanju« pomaga turbinski polnilnik. Ta pogonski stroj, ki je nastal s sodelovanjem francoske korporacije PSA z bavarskim BMW, je namreč živahen, energičen in hkrati kultiviran in zmerno ekonomičen. Skozi vse delovno območje kaže veselje do vrtenja, le šeststopenjski ročni menjalnik s predolgimi hodi prestavne ročice mu ni najbolj kos. Ker Peugeot 308 ni kakšen poseben športnik, od »atletske« postave zaradi bahavih (doplačilnih) 18-palčnih koles ni pričakovati kakšnega posebnega učinka. Je pa prav zato avtomobil na grbinastih cestah bolj nemiren in posledično manj potniško udoben.

Seveda je treba tudi vedeti, da vsaka frizura zdrži le določen čas. Zato je bolj ali manj na dlani, da pri Peugeotu verjetno že zelo poglobljeno razmišljajo o nasledniku.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 115 kW/156 KM

Najvišja hitrost: 214 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,0/ 4,9/ 6,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 20.900 EUR

Uvoznik: Peugeot-Citroën Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Volitve 2019 / sreda, 21. november 2018 / 15:18

Volitve župana

V desetih gorenjskih občinah bodo župana izvolili 2. decembra, med drugim v Kranju, kjer sta se v drugi krog uvrstila Matjaž Rakovec in Zoran Stevanović. Naključno izbrane smo vpraša...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / četrtek, 7. junij 2012 / 07:00

Varčevanje ne bo prizadelo zavarovanja

Država bo letos za zavarovanje kmetijske pridelave in ribištva namenila približno enak znesek kot lani.

GG Plus / četrtek, 7. junij 2012 / 07:00

Dobra tehnična zaščita odvrača vlomilce

Policija svetuje, da svoje stanovanje pred odhodom na dopust naredite storilcem nedosegljive in da objekt ne daje videz "zapuščenega".

Šport / četrtek, 7. junij 2012 / 07:00

Na kaj ne smete pozabiti pred Franjo?

Kolesarski maraton Franja BTC City, Musseuew Classic je vsako leto vrhunec sezone med rekreativnimi kolesarji.

Zanimivosti / četrtek, 7. junij 2012 / 07:00

Želijo si dom za starejše

Društvo upokojencev Žirovnica je pred kratkim praznovalo šestdeseto obletnico delovanja.

Zanimivosti / četrtek, 7. junij 2012 / 07:00

Kolo privlačno za upokojence

Šenčur - Letošnje kolesarsko srečanje gorenjskih upokojencev so organizirali v Šenčurju. Tam se je minuli petek zbralo 77 kolesark in kolesarjev iz desetih društev. Dobrodošlico sta j...