Nadloga razrednih tekmecev
Novi Kia Cee`d postaja zelo resen igralec v spodnjem srednjem razredu.
Novi Cee'd je tako kot že prejšnji nastajal v razvojnem centru v nemškem Ruesselsheimu, oblikovali pa so ga pod dizajnersko taktirko proslavljenega Petra Schreyerja. V primerjavi s predhodnim modelom je novinec z dolžino 4,31 metra nekoliko daljši, hkrati pa tudi širši in nižji. Športna silhueta je pripomogla k znižanju zračnega upora na koeficient 0,31, notranji arhitekti pa so dobro izkoristili potniško kabino in povečali prtljažnik, ki zdaj meri 380 litrov in ga je s podiranjem sedežne klopi mogoče povečati na 1318 litrov.
Armaturna plošča se zgleduje po novejših Kiinih modelih, merilniki so pregledni in dobro osvetljeni, vzvratni vožnji lahko pomagajo tipala in kamera s prikazovalnikom, dodatno si je mogoče omisliti tudi električno ročno zavoro, panoramsko streho, ogrevane sedeže in volanski obroč, navigacijsko napravo in še vrsto drugih dodatkov. Bencinska motorja sta 1,4- in 1,6-litrski štirivaljnik, ki razvijeta 73 oziroma 99 kilovatov (100 oziroma 135 KM), pri obeh se moč prenaša na kolesa s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika, pri močnejšem je na voljo tudi samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Drugi del motorne izbire predstavljata 1,4- ali 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik, šibkejši iztisne iz sebe 66 kilovatov (90 KM), medtem ko je močnejši na voljo v izvedbah z 81 kilovati (110 KM) in 94 kilovati (128 KM). Pri slednjem je prav tako na voljo samodejni menjalnik, vendar ne z dvema sklopkama. Najcenejši Cee'd z osnovnim 1,4-litrskim motorjem stane maloprodajnih 12.850 evrov, najdražji z močnejšim dizelskim je na voljo za dobrih deset tisočakov več; uradne cene v ceniku prodajalci znižujejo še s posebnimi popusti.