Evolucijsko revolucionarna teorija
Japonska Honda postavlja na ceste deveto generacijo modela Civic.
Uspeh osme generacije Honde Civic je bil za japonsko Hondo dovolj vzpodbuden, da so v podobnem slogu zasnovali tudi deveto generacijo. Zato Civic, ki ga prodajajo že od sedemdesetih let prejšnjega stoletja, vsaj na pogled ostaja izrazito športen avtomobil z nizko silhueto. In čeprav zunanja podoba ni več tako ekstremno ostra, je še vedno prepoznavna in tudi pri Hondi pravijo, da ne gre za prevratništvo, ampak bolj za evolucijske posege. Oblikovalci so karoserijske linije nekoliko zmehčali, nenazadnje zato, da bi pridobili več notranjega prostora. Poleg večje stopnje potniškega udobja so zagotovili tudi več prostora v prtljažniku, ki zdaj meri 409 litrov.
Tudi v notranjosti ni revolucionarnih sprememb, opazno je, da so se notranji arhitekti potrudili s kakovostjo plastike armaturne plošče in oblog, kombinacija digitalnih prikazovalnikov in optitroničnih merilnikov je tudi bolj pregledna, celotno okolje pa prijaznejše do voznika. Tudi pri pogonskih strojih kakšnih večjih presenečenj ni, zaenkrat sta na voljo dva bencinska in turbodizelski. Osnovo še vedno predstavlja 1,4-litrski bencinski štirivaljnik s 73 kilovati (100 KM) in šeststopenjskim menjalnikom. Sledi 1,8-litrski bencinski motor, ki iz sebe iztisne 104 kilovate (142 KM) in je na voljo tudi s samodejnim menjalnikom. Pod Civicovim motornim pokrovom se vrti tudi 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je tudi najmočnejši med vsemi motorji, saj razvije 110 kilovatov (150 KM). Malce kasneje bodo pri Hondi ponudili še nekoliko manjši turbodizelski motor, že zdaj pa je jasno, da trivratne karoserijske različice v tej generacijski podobi ne bo. Osnovni Civic je pri nas naprodaj za 16.490 evrov.