Gozdar je postal bolj učinkovit
Pri Subaruju so prenovili Foresterjev bokserski dizelski motor.
Terensko naravnani Forester je za Subaru vsaj na slovenskem trgu največja prodajna uspešnica, saj predstavlja slabo polovico skupne prodaje avtomobilov te znamke. In čeprav je ta športni terenec s simetričnim štirikolesnim pogonom še dokaj svež, so pri proizvajalcu zanj pripravili nekaj tehničnih novosti. Gre v glavnem za posege na 2,0-litrskem dizelskem motorju, ki razvije 108 kilovatov (147 KM) in 350 Nm navora pri 1600 vrtljajih. Spremembe so bile nujne za doseg okoljskih standardov, ki bodo začeli veljati prihodnje leto. Konstruktorji so izboljšali izkoristek turbinskega polnilnika, motorju so zamenjali odmične gredi in ojnice, ki so zdaj nekoliko lažje, pogonski jermen so zamenjali z verigo in naredili še nekaj drugih sprememb. Rezultat je viden pri znižanju porabe in škodljivih izpustov, vozniki pa bodo lahko začutili hitrejši dvig navorne krivulje, ki svoj vrh doseže 200 vrtljajev nižje kot prej. Poraba plinskega olja je po tovarniških obljubah na 100 prevoženih kilometrov okoli pol litra nižja kot doslej, manj občutni so tudi motorni tresljaji. Pri Subarujevem uvozniku, podjetju Interservice, obljubljajo tudi nekaj finančnih ugodnosti za osnovno izvedbo dizelskega Foresterja.