Lady, Jana in druge znamke pod Adria Media?
Ljubljana - Zaposleni v podjetju Delo Revije, kjer za zdaj še pripravljajo vsebine za revije Lady, Jana, Modna Jana, Stop, Naša žena, Avto magazin, Obrazi, Kih in druge, so obupani, saj se agonija podjetja nadaljuje. Po zasegu blagovnih znamk, ki jih je Matej Raščan v imenu podjetja zastavil pri NKBM in so jih prejšnji teden prenesli na hčerinsko družbo KBM Leasing (na dražbi pa ponujali za dobrih deset milijonov evrov), ne vedo, ali bodo še lahko izdajali vsebine v prej omenjenih revijah in s tem ohranili delovna mesta. Po podatkih zaposlenih naj bi se v banki oziroma KBM Leasingu do danes odločili o oddaji oziroma morebitni prodaji blagovnih znamk, ali bodo že pripravljene vsebine še izšle, pa ne vedo. »Pod velikim vprašajem je, da bi revije še kdaj izšle, hkrati pa mi ne moremo narediti nič,« je za TV Slovenija povedal Martin Senica, urednik Stopa. Zaposleni so neuradno izvedeli, da se za najem nekaterih blagovnih znamk zanima konkurenčno podjetje Adria Media, kjer pa jih zaposleni Dela Revij ne zanimajo. Ti se zato bojijo, da bodo kmalu postali nekdanji zaposleni, vrženi na cesto, brez pravic in izkoriščani do konca. Julijske plače še niso prejeli, velika večina honorarnih sodelavcev pa na plačilo čaka že več mesecev. Kljub temu so svoje delo z enako odgovornostjo in predanostjo opravljali tudi ta teden.