Brez ceste skoraj deset let?
Če bo država uspešna pri črpanju evropskih sredstev, bi lahko obnovo davške ceste zaključili v letu 2014, v nasprotnem primeru pa dve leti kasneje.
Davča - V poplavi, ki je septembra 2007 opustošila občino Železniki, je bila uničena tudi dobrih šest kilometrov dolga regionalna cesta v Davčo, ki jo je ponekod povsem odneslo. Čeprav je od ujme minilo že skoraj tri leta in pol, se domačini, ta čas pa tudi smučarji, ki se odpravljajo na bližnje smučišče Cerkno, še vedno vozijo po luknjasti, pretežno makadamski cesti, ki so jo za silo usposobili za promet. Doslej jim je uspelo obnoviti le dober kilometer spodnjega dela ceste, spomladi pa naj bi po napovedih Direkcije RS za ceste dokončali še nekaj sto metrov, s čimer bi zaključili prvo fazo obnove 1,5-kilometrskega odseka. Gradnja bo tudi v nadaljevanju potekala po fazah. »Pridobljena je vsa izvedbena projektna dokumentacija, na podlagi katere bo izdelan investicijski program, v katerem bodo stroški investicije natančneje opredeljeni,« pravijo na direkciji.
Kdaj se bodo domačini vozili po novi cesti, je težko napovedati, zagotovo pa še ne tako kmalu, saj groba ocena stroškov obnove celotne ceste po projektantskem predračunu znaša kar osemnajst milijonov evrov. Še lani ob obisku premierja Boruta Pahorja v Železnikih je bilo slišati za polovico manjšo številko, na direkciji pa pojasnjujejo, da se je vrednost devet milijonov, ki so jo navajali tedaj, nanašala zgolj na manjkajoči (porušeni) del ceste v dolžini približno dveh kilometrov, ne pa tudi na preostale poškodovane odseke. Davčarji lahko tako samo upajo, da bo država uspešna pri črpanju evropskih sredstev, saj bi v tem primeru obnovo ceste lahko zaključili v letu 2014, v nasprotnem primeru pa še dve leti kasneje, pravijo na direkciji. Ministrstvo za promet je namreč rekonstrukcijo ceste Zali Log-Davča uvrstilo na prioritetno listo projektov, ki se sofinancirajo iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru prednostne usmeritve - cestna infrastruktura. Na direkciji so še pojasnili, da ta čas pripravljajo investicijsko dokumentacijo, ki bo podlaga za pripravo vloge in izdajo odločbe za črpanje evropskih sredstev.



 Zgornja Gorenjska
Zgornja Gorenjska Kranjska Gora
Kranjska Gora Jesenice
Jesenice Žirovnica
Žirovnica Radovljica
Radovljica Bled
Bled Gorje
Gorje Bohinj
Bohinj Osrednja Gorenjska
Osrednja Gorenjska Tržič
Tržič Naklo
Naklo Kranj
Kranj Preddvor
Preddvor Jezersko
Jezersko Šenčur
Šenčur Cerklje na Gorenjskem
Cerklje na Gorenjskem Južna Gorenjska
Južna Gorenjska Železniki
Železniki Žiri
Žiri Gorenja vas-Poljane
Gorenja vas-Poljane Škofja Loka
Škofja Loka Medvode
Medvode Vodice
Vodice Vzhodna Gorenjska
Vzhodna Gorenjska Komenda
Komenda Kamnik
Kamnik Mengeš
Mengeš Trzin
Trzin Domžale
Domžale Moravče
Moravče Lukovica
Lukovica Karavanke
Karavanke
 
         
                     
                     
                     
                     
                    