Na kratko
Seat: Španskemu avtomobilskemu proizvajalcu se je po 31 letih uspelo prebiti do prodajno najmočnejše znamke na domačem španskem trgu. Skupna lanska Seatova proizvodnja je bila sicer 982.015 avtomobilov, kar je za 3,1 odstotka več kot v letu 2009.
Ford: Na ameriškem avtomobilskem trgu je Ford na prvem mestu po prodaji zamenjal japonsko Toyoto. Preobrat se je zgodil, potem ko je morala Toyota zaradi varnostnih razlogov vpoklicati veliko število svojih avtomobilov, zaradi negativne podobe v javnosti pa se ji je posledično krepko zmanjšala prodaja. Ford je uspel prodati 1,96 milijona, Toyota pa 1,76 milijona avtomobilov.
Hyundai: Južnokorejska avtomobilska znamka tudi na slovenskem trgu začenja s prodajo osveženega modela i10. Osveženi Hyundaijev malček bo na voljo s tremi nivoji opreme Classic, Life in Style. Za osnovno različico z 1,1-litrskim bencinskim motorjem bo treba odšteti 7.990 evrov.