Dizelski by-pass

Test: Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi Evolution

Nekaterim avtomobilom se ob izteku življenjskega cikla piše dobro, drugim slabše. Pri Renaultu želijo laguno sedanje generacije še nekaj mescev ohranjati pri življenju s pomočjo novega 2,0-litrskega turbodizelskega štirivaljnika, ki bo najbrž dovolj dober tudi v naslednji generaciji, napovedani že za prihodnje leto. Ta pogonski stroj namreč poleg 175 konjskih moči premore zvrhano mero navora, ki se začne že pri zelo nizkih vrtljajih in vztraja skozi večji del uporabnega območja delovanja tako, da je vožnja z njim povsem nezahtevna in ni treba prav pogosto posegati po ročici šeststopenjskega ročnega menjalnika. Čar življenjske jeseni pri laguni posebej ponazarjajo diskretni kromirani dodatki, na novo ukrojen sprednji del, ki bolje odraža Renaultovo identiteto in še druge podrobnosti. Ob tem ne gre spregledati, da je v zadku kombijevske lagune solidno prostoren prtljažnik, v katerega je mogoče nalagati prtljago skozi veliko odprtino prtljažnih vrat ali iz njega pobirati drobnarije skozi ločeno se odpirajoče steklo. Osvežitvenih posegov je bila zdaj že skoraj dve leti nazaj deležna tudi armaturna plošča, ki so ji sicer ohranili osnovno konfiguracijo, spremenila pa se je grafika merilnikov, ki so zdaj bolje čitljivi. Žal podvozje ne zmore slediti motorni energiji novega turbodizla, nihanja v ovinkih je preveč, čeprav se kolesa povsem zanesljivo držijo ceste, za zvesto držanje smeri pa avtomobil zahteva od voznika nekaj več pozornosti. Ob upoštevanju starosti, je nekako mogoče zamižati na eno oko, kajti v vseh ostalih pogledih je laguna grandtour še vedno dovolj uravnotežen avtomobil, ki lahko hkrati služi družinskim in poslovnim prevozom.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1995 ccm

Največja moč pri v/min: 127 kW/175 KM

Najvišja hitrost: 222 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,0/ 5,3/ 6,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 7.093.000 SIT (29.599 EUR)

Uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / četrtek, 2. april 2015 / 11:36

Čim dlje samostojni in varni

Sožitje za večjo varnost v cestnem prometu je projekt za starejše voznike, saj je v Sloveniji več kot sto petindevetdeset tisoč imetnikov vozniških dovoljenj starejših od štiriinšestdeset let.

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / sobota, 21. november 2015 / 07:00

Rejci z ministrom o mlečni krizi

Domžale – Društvo rejcev govedi črno-bele pasme v Sloveniji, ki je priznana rejska organizacija za črno-belo pasmo goved, bo v ponedeljek, 23. novembra, ob 10. uri pripravilo volilni občni zbor dru...

Slovenija / sobota, 21. november 2015 / 15:16

Slovenija v vojni ali ne?

Slovenija je skupaj s Francijo in celotno EU v vojni proti terorizmu, meni predsednik komisije za nadzor obveščevalnih in varnostnih služb Branko Grims. Predsednik republike Borut Pahor meni drugače.

Slovenija / sobota, 21. november 2015 / 15:15

Digitalizacija vsakdanjika

Google, Chrome, Gmail … To so besede, ki jih poznamo tako rekoč vsi. Še več: dnevno smo od njih zelo odvisni. Manj znan je Googlov projekt Loon. Ta je še v razvoju in bo omogočil dostop do interneta t...

Gospodarstvo / sobota, 21. november 2015 / 14:56

Novosti Top arhitekt in Posebni gost Ambienta

Ljubljana – Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani so v torek odprli 26. sejem pohištva Ambient, ki bo zaprl vrata v nedeljo. 158 podjetij iz 17 držav predstavlja notranjo opremo, dodatke za dom,...

Gospodarstvo / sobota, 21. november 2015 / 14:55

Priznanja gorenjskim inovatorjem

Na forumu inovacij so z Gorenjskega priznanje za inovacije prejeli Matjaž Loc, Acroni in M-Sora.