Dizelski by-pass

Test: Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi Evolution

Nekaterim avtomobilom se ob izteku življenjskega cikla piše dobro, drugim slabše. Pri Renaultu želijo laguno sedanje generacije še nekaj mescev ohranjati pri življenju s pomočjo novega 2,0-litrskega turbodizelskega štirivaljnika, ki bo najbrž dovolj dober tudi v naslednji generaciji, napovedani že za prihodnje leto. Ta pogonski stroj namreč poleg 175 konjskih moči premore zvrhano mero navora, ki se začne že pri zelo nizkih vrtljajih in vztraja skozi večji del uporabnega območja delovanja tako, da je vožnja z njim povsem nezahtevna in ni treba prav pogosto posegati po ročici šeststopenjskega ročnega menjalnika. Čar življenjske jeseni pri laguni posebej ponazarjajo diskretni kromirani dodatki, na novo ukrojen sprednji del, ki bolje odraža Renaultovo identiteto in še druge podrobnosti. Ob tem ne gre spregledati, da je v zadku kombijevske lagune solidno prostoren prtljažnik, v katerega je mogoče nalagati prtljago skozi veliko odprtino prtljažnih vrat ali iz njega pobirati drobnarije skozi ločeno se odpirajoče steklo. Osvežitvenih posegov je bila zdaj že skoraj dve leti nazaj deležna tudi armaturna plošča, ki so ji sicer ohranili osnovno konfiguracijo, spremenila pa se je grafika merilnikov, ki so zdaj bolje čitljivi. Žal podvozje ne zmore slediti motorni energiji novega turbodizla, nihanja v ovinkih je preveč, čeprav se kolesa povsem zanesljivo držijo ceste, za zvesto držanje smeri pa avtomobil zahteva od voznika nekaj več pozornosti. Ob upoštevanju starosti, je nekako mogoče zamižati na eno oko, kajti v vseh ostalih pogledih je laguna grandtour še vedno dovolj uravnotežen avtomobil, ki lahko hkrati služi družinskim in poslovnim prevozom.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1995 ccm

Največja moč pri v/min: 127 kW/175 KM

Najvišja hitrost: 222 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,0/ 5,3/ 6,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 7.093.000 SIT (29.599 EUR)

Uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / sreda, 14. maj 2008 / 07:00

Fiat v vlogi Zastavinega snubca

Po podpisu pogodbe z italijanskim avtomobilskim koncernom se skoraj propadli Zastavi obetajo boljši časi.

Objavljeno na isti dan


Slovenija / sobota, 30. september 2017 / 18:57

Adam za odkrivanje demence

Število dementnih bolnikov naj bi se v naslednjih petindvajsetih letih več kot podvojilo. Slovenski projekt Adam omogoča razvoj novih metod za diagnostiko.

Gorenjska / sobota, 30. september 2017 / 18:57

Skupaj močnejši

Občine Kamnik, Domžale, Mengeš, Moravče in Trzin so nedavno zaključile veliko, uspešno skupno zgodbo, ki je – kot poudarjajo prav vsi vpleteni župani – ne bi bilo, če moči ne bi združili i...

Kronika / sobota, 30. september 2017 / 15:59

Banka zrušila projekt

Do izgradnje medicinskega centra v Šmartnem po besedah njegovega idejnega vodje Rajka Sjekloča ni prišlo zaradi prijave Gorenjske banke: »Tedaj se je zadeva zrušila, pošla nam je motivacija.«

Šport / sobota, 30. september 2017 / 15:58

Nove stopničke za paraplezalca Selaka

Škofja Loka – Z novimi uspehi nadaljujejo tudi v slovenski paraplezalni reprezentanci, ki je nastopila na tekmi svetovnega pokala na Škotskem. Škofjeločan Gregor Selak (ŠPD Gre gor), športni plezal...

Kultura / sobota, 30. september 2017 / 15:57

Abonma že peto leto

Letošnji abonma Nasmejmo se! prinaša šest odličnih komedij najboljših slovenskih gledališč.