Darilo simfonikov in pihalcev
Na Božičnem koncertu v veliki dvorani Kongresnega centra na Brdu sta se predstavila oba velika orkestra Glasbene šole Kranj: simfonični in pihalni.
Ko smo na lanski slavnostni akademiji ob 100-letnici Glasbene šole Kranj poslušali šolski simfonični orkester, ki je bil v namen slovesnega dogodka sestavljen iz učencev, učiteljev in nekaterih bivših učencev, smo predvsem razmišljali v dveh smereh: veseli smo, da je kranjska glasbena šola dovolj velika in kvalitetna, da premore lasten simfonični orkester, in nekoliko v dvomih smo prepričani, da bi bilo škoda, če orkestra glede na prvi uspeh ne bi vzdrževali tudi v prihodnjih letih. Na petkovem Božičnem koncertu na Brdu se je potrdilo oboje, kar bi lahko strnili v en stavek: Glasbena šola Kranj ima brez dvoma kvaliteten simfonični orkester.
V uvodu pišem o simfoničnem orkestru, ob njem pa se je tudi tokrat predstavil pihalni orkester, ki v domači občini, drugod po Sloveniji in po tujini že več let predstavlja moč pihalnih, trobilnih in tolkalskih oddelkov šole. Tomaž Kukovič, ki uspešno vodi oba orkestra, je za petkov koncert izbral zanimiv program, ubran na glasbo iz filmov in muzikalov. Pred polno dvorano so se v prvem delu predstavili simfoniki z naslovnimi temami iz filmov Forrest Gump, Pleše z volkovi, glasbo iz risanega filma Polarni express ter vsem znanimi melodijami skupine Abba, zbranimi pod naslovom Mamma mia. Znana skladba Beli Božič (White Christmas) razvpitega avtorja glasbe za filme Irvinga Berlinga je dala času primerno dodaten pečat koncertu. Natančno in občutno, umirjeno eksotično pri »volkovih«, razigrano v »polarnem« in pričakovano v Mammi mii. V drugem delu je v podobnem programskem spletu nadaljeval pihalni orkester, med drugim s Pirati s Karibov, bondovsko Misijo nemogoče z duhovitim dirigentovim vložkom na dano temo, koncert pa se je iztekel v znanih skladbah What a Feeling in Can't Take My Eyes of You iz filmskih soundtrackov, ki sta bila uspešna vsaj tako kot filma Flashdance in Lovec na jelene. Seveda brez dveh dodatkov ob navdušenem občinstvu ni šlo …
Koncertu ob rob je treba zapisati, da ima Kranj kot mesto v glasbeni šoli velik potencial. V obeh orkestrih igrajo učenci glasbene šole ter nekaj učiteljev in kakšen nekdanji učenec, ki šolanje nadaljuje na srednji glasbeni šoli, kar nam da vedeti, da se na šoli dela dobro in da ni strahu, da o mladih glasbenikih iz kranjske šole v prihodnosti ne bi še slišali.