Prizadevanje za boljši oprijem

Test: Citroën Berlingo 1.6 HDi XTR Grip Control

Avtomobili, ki so nastali kot križanci z lahkimi dostavniki, so se uveljavili tudi kot prostorna družinska prevozna sredstva, pravzaprav je uporaba v potniške namene skoraj prevladala nad transportom tovora. Marsikdo bi skupaj s takšnim avtomobilom želel tudi štirikolesni pogon, toda take ponudbe (skoraj) ni.

Citroën v Berlingu ponuja nekakšen nadomestek oziroma tolažbo voznikom, ki bi se radi zapeljali tudi kakšen meter stran od urejenih cest. Dodatek se imenuje grip control, gre pa za nekakšno nadgradnjo elektronskega sistema stabilnosti. Voznik z okroglim gumbom na armaturni plošči določi, ali so kolesa v stiku z blatom, snegom, suhim asfaltom ali pa je avtomobil morda nagnjen. V lažjih razmerah se delovanje elektronike čuti tako, da pogonski kolesi ne zdrsneta tako hitro, sicer pa gre bolj za marketinški trik kot kaj zelo resnega in niti približno ni podobno štirikolesnemu pogonu. Seveda pa ima Berlingo dovolj drugih adutov, ki znajo prepričati.

Na primer prostor za nadpovprečno količino družinske prtljage tudi s podobo armaturne plošče prav nič več ne zaostaja za tistimi v Citroënovih potniških avtomobilih, čeprav ni digitalnih merilnikov in drugih novitet. Plastika je seveda na nižjem kakovostnem nivoju kot v limuzinskem okolju, a veliko pomembneje v takem avtomobilu je, da ne manjka odlagalnih polic in predalov za drobnarije, predvsem pa prostora za potnike, ki je dovolj razkošno odmerjen tudi v zadnjem delu, kamor se pride skozi drsna vrata na obeh bokih.

Z oprijemalno elektroniko je povezan najmočnejši turbodizelski štirivaljnik. Motor je precej kultiviran, le pri priganjanju v višje vrtljaje se začne upirati z nekoliko glasnejšim zvokom. Prijetna za voznika je motorna odzivnost že v nižjih vrtljajih, moteča pa sta menjalnik s preveč opletajočo prestavno ročico in širina avtomobila, ko je treba poiskati parkirni prostor.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 172 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,1/ 4,9/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 20.730 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Radovljica / petek, 28. junij 2019 / 09:46

Nova maša v Radovljici

Med letošnjimi šestimi novomašniki v slovenski Katoliški cerkvi je tudi Rok Pogačnik iz Radovljice, ki bo daroval novo mašo v nedeljo v Radovljici.

Objavljeno na isti dan


Splošno / sreda, 12. september 2007 / 07:00

Okusi Mediterana v restavraciji Galerija Dali

Gaspačo s škampi – hladna paradižnikova juha tradicionalna španska jed za 4 osebe: 1 kg par...

Splošno / sreda, 12. september 2007 / 07:00

Soba za babico

V nekdanji otroški sobici je nastala soba za babico.

Splošno / sreda, 12. september 2007 / 07:00

Sami poskrbimo za varen dom

Za boljšo varnost svojega doma lahko veliko naredimo sami, z nekaj denarja pa lahko stanovanje ali hiša postane prava trdnjava.

Splošno / sreda, 12. september 2007 / 07:00

Netipični gležnar

Jeseni se ob ozko oprijetih kavbojkah, francosko krojenih balonarjih in širokih paletah majic, na žensko nogo vrača tako imenovani netipični gležnar, škorenjc, ki sega do gležnjev ali preprosto rečeno...

Splošno / sreda, 12. september 2007 / 07:00

Škarje, platno in sponke

V portoroškem večeru je modni ustvarjalec predstavil idejo o kreativnosti občinstva. Za obleko sta včasih dovolj le blago in sponke. Pa nekaj domišljije.