Prizadevanje za boljši oprijem

Test: Citroën Berlingo 1.6 HDi XTR Grip Control

Avtomobili, ki so nastali kot križanci z lahkimi dostavniki, so se uveljavili tudi kot prostorna družinska prevozna sredstva, pravzaprav je uporaba v potniške namene skoraj prevladala nad transportom tovora. Marsikdo bi skupaj s takšnim avtomobilom želel tudi štirikolesni pogon, toda take ponudbe (skoraj) ni.

Citroën v Berlingu ponuja nekakšen nadomestek oziroma tolažbo voznikom, ki bi se radi zapeljali tudi kakšen meter stran od urejenih cest. Dodatek se imenuje grip control, gre pa za nekakšno nadgradnjo elektronskega sistema stabilnosti. Voznik z okroglim gumbom na armaturni plošči določi, ali so kolesa v stiku z blatom, snegom, suhim asfaltom ali pa je avtomobil morda nagnjen. V lažjih razmerah se delovanje elektronike čuti tako, da pogonski kolesi ne zdrsneta tako hitro, sicer pa gre bolj za marketinški trik kot kaj zelo resnega in niti približno ni podobno štirikolesnemu pogonu. Seveda pa ima Berlingo dovolj drugih adutov, ki znajo prepričati.

Na primer prostor za nadpovprečno količino družinske prtljage tudi s podobo armaturne plošče prav nič več ne zaostaja za tistimi v Citroënovih potniških avtomobilih, čeprav ni digitalnih merilnikov in drugih novitet. Plastika je seveda na nižjem kakovostnem nivoju kot v limuzinskem okolju, a veliko pomembneje v takem avtomobilu je, da ne manjka odlagalnih polic in predalov za drobnarije, predvsem pa prostora za potnike, ki je dovolj razkošno odmerjen tudi v zadnjem delu, kamor se pride skozi drsna vrata na obeh bokih.

Z oprijemalno elektroniko je povezan najmočnejši turbodizelski štirivaljnik. Motor je precej kultiviran, le pri priganjanju v višje vrtljaje se začne upirati z nekoliko glasnejšim zvokom. Prijetna za voznika je motorna odzivnost že v nižjih vrtljajih, moteča pa sta menjalnik s preveč opletajočo prestavno ročico in širina avtomobila, ko je treba poiskati parkirni prostor.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 172 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,1/ 4,9/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 20.730 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenja vas-Poljane / nedelja, 26. december 2010 / 07:00

Podžupan bo Tomaž Pintar

Gorenja vas - Milan Čadež, župan občine Gorenja vas – Poljane, je na zadnji seji občinskega sveta napovedal, da bo do konca leta za podžupana imenoval svetnika Tomaža Pintarja. T...

Objavljeno na isti dan


Kronika / ponedeljek, 31. marec 2014 / 15:51

Preplačali parkirane delnice

Kriminalisti so zaradi spornega opcijskega nakupa slabih petih odstotkov delnic Abanke kazensko ovadili tri nekdanje vodilne na Gorenjski banki. Za nekdanjega predsednika uprave banke Gorazda Trčka je...

Bohinj / ponedeljek, 31. marec 2014 / 13:38

Začeli bodo urejati proge

Po informacijah Boštjana Čokla doseženi dogovori z lastniki zemljišč omogočajo, da se bo konec aprila začelo urejanje smučarskih prog in izsekavanje na območju stare Koble.

Kronika / ponedeljek, 31. marec 2014 / 13:14

Ovadili bivšega direktorja gradbene družbe

Škofja Loka – Kriminalisti v kranjskem sektorju kriminalistične policije so zaradi poslovne goljufije kazensko ovadili nekdanjo odgovorno osebo večje gradbene družbe z Gorenjske, ki pri po­slovanju...

Gospodarstvo / ponedeljek, 31. marec 2014 / 13:13

Dobiček so lani potrojili

Kljub velikim investicijam v novo čistilno napravo, proizvodno dvorano, laboratorij in skladiščne prostore je podjetje Atotech iz Podnarta lani celo potrojil čisti dobiček.

Gospodarstvo / ponedeljek, 31. marec 2014 / 13:12

Tri panje in tri družine za začetnike

Država in Evropska unija bosta tudi letos in v naslednjih dveh letih sofinancirali nakup čebelarske opreme in pomagali čebelarjem začetnikom.