Prizadevanje za boljši oprijem

Test: Citroën Berlingo 1.6 HDi XTR Grip Control

Avtomobili, ki so nastali kot križanci z lahkimi dostavniki, so se uveljavili tudi kot prostorna družinska prevozna sredstva, pravzaprav je uporaba v potniške namene skoraj prevladala nad transportom tovora. Marsikdo bi skupaj s takšnim avtomobilom želel tudi štirikolesni pogon, toda take ponudbe (skoraj) ni.

Citroën v Berlingu ponuja nekakšen nadomestek oziroma tolažbo voznikom, ki bi se radi zapeljali tudi kakšen meter stran od urejenih cest. Dodatek se imenuje grip control, gre pa za nekakšno nadgradnjo elektronskega sistema stabilnosti. Voznik z okroglim gumbom na armaturni plošči določi, ali so kolesa v stiku z blatom, snegom, suhim asfaltom ali pa je avtomobil morda nagnjen. V lažjih razmerah se delovanje elektronike čuti tako, da pogonski kolesi ne zdrsneta tako hitro, sicer pa gre bolj za marketinški trik kot kaj zelo resnega in niti približno ni podobno štirikolesnemu pogonu. Seveda pa ima Berlingo dovolj drugih adutov, ki znajo prepričati.

Na primer prostor za nadpovprečno količino družinske prtljage tudi s podobo armaturne plošče prav nič več ne zaostaja za tistimi v Citroënovih potniških avtomobilih, čeprav ni digitalnih merilnikov in drugih novitet. Plastika je seveda na nižjem kakovostnem nivoju kot v limuzinskem okolju, a veliko pomembneje v takem avtomobilu je, da ne manjka odlagalnih polic in predalov za drobnarije, predvsem pa prostora za potnike, ki je dovolj razkošno odmerjen tudi v zadnjem delu, kamor se pride skozi drsna vrata na obeh bokih.

Z oprijemalno elektroniko je povezan najmočnejši turbodizelski štirivaljnik. Motor je precej kultiviran, le pri priganjanju v višje vrtljaje se začne upirati z nekoliko glasnejšim zvokom. Prijetna za voznika je motorna odzivnost že v nižjih vrtljajih, moteča pa sta menjalnik s preveč opletajočo prestavno ročico in širina avtomobila, ko je treba poiskati parkirni prostor.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 172 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,1/ 4,9/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 20.730 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / četrtek, 3. november 2011 / 07:00

Zdravila na obnovljiv recept

V lekarnah so začeli uvajati izdajanje zdravil na obnovljive recepte za kronične terapevtske skupine zdravil.

Objavljeno na isti dan


Kultura / četrtek, 28. september 2017 / 16:19

Gorenjski oktet s koncertom v novo sezono

Gorenjski oktet se po uspešni sezoni predstavlja na Letnem koncertu za novo pevsko leto.

Zanimivosti / četrtek, 28. september 2017 / 16:19

Cvetače velikanke

Dolina – Na sadnem in zelenjavnem vrtu domačije Ane in Zdravka Dovžana v Dolini nad Dovžanovo sotesko na 750 metrih nadmorske višine, v bližini Tržiške Bistrice in na prijetni sončni legi vsako let...

Medvode / četrtek, 28. september 2017 / 16:17

Ključe stanovanja trem družinam

Občina Medvode ima v lasti petnajst neprofitnih stanovanj in tri bodo zamenjala najemnika. Stanovanjsko stisko rešujejo trem družinam.

Škofja Loka / četrtek, 28. september 2017 / 16:16

Ne teslo, ampak Tesla

V okviru neprofitnega projekta Inženirke in inženirji bomo! so v torek poskušali poklice, ki jih ustvarja prihodnost, približati dijakom Gimnazije Škofja Loka in Šolskega centra Škofja Loka.

Radovljica / četrtek, 28. september 2017 / 16:16

Mošenjski dnevi v znamenju Rimljanov

Mošnje – Konec tedna so v Mošnjah pripravili že desete Mošenjske dneve. Osrednja tema letošnje prireditve, ki jo pripravlja domače turistično društvo, pa je bila tokrat prikaz rimskega življenja. O...