Prizadevanje za boljši oprijem

Test: Citroën Berlingo 1.6 HDi XTR Grip Control

Avtomobili, ki so nastali kot križanci z lahkimi dostavniki, so se uveljavili tudi kot prostorna družinska prevozna sredstva, pravzaprav je uporaba v potniške namene skoraj prevladala nad transportom tovora. Marsikdo bi skupaj s takšnim avtomobilom želel tudi štirikolesni pogon, toda take ponudbe (skoraj) ni.

Citroën v Berlingu ponuja nekakšen nadomestek oziroma tolažbo voznikom, ki bi se radi zapeljali tudi kakšen meter stran od urejenih cest. Dodatek se imenuje grip control, gre pa za nekakšno nadgradnjo elektronskega sistema stabilnosti. Voznik z okroglim gumbom na armaturni plošči določi, ali so kolesa v stiku z blatom, snegom, suhim asfaltom ali pa je avtomobil morda nagnjen. V lažjih razmerah se delovanje elektronike čuti tako, da pogonski kolesi ne zdrsneta tako hitro, sicer pa gre bolj za marketinški trik kot kaj zelo resnega in niti približno ni podobno štirikolesnemu pogonu. Seveda pa ima Berlingo dovolj drugih adutov, ki znajo prepričati.

Na primer prostor za nadpovprečno količino družinske prtljage tudi s podobo armaturne plošče prav nič več ne zaostaja za tistimi v Citroënovih potniških avtomobilih, čeprav ni digitalnih merilnikov in drugih novitet. Plastika je seveda na nižjem kakovostnem nivoju kot v limuzinskem okolju, a veliko pomembneje v takem avtomobilu je, da ne manjka odlagalnih polic in predalov za drobnarije, predvsem pa prostora za potnike, ki je dovolj razkošno odmerjen tudi v zadnjem delu, kamor se pride skozi drsna vrata na obeh bokih.

Z oprijemalno elektroniko je povezan najmočnejši turbodizelski štirivaljnik. Motor je precej kultiviran, le pri priganjanju v višje vrtljaje se začne upirati z nekoliko glasnejšim zvokom. Prijetna za voznika je motorna odzivnost že v nižjih vrtljajih, moteča pa sta menjalnik s preveč opletajočo prestavno ročico in širina avtomobila, ko je treba poiskati parkirni prostor.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 172 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,1/ 4,9/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 20.730 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / torek, 18. december 2007 / 07:00

Koncert Godalnega orkestra glasbene šole

Škofja Loka - Glasbena šola Škofja Loka in Rotary klub Škofja Loka vabita na tradicionalni dobrodelni božični koncert Godalnega orkestra glasbene šole Škofja Loka in pevskega zbora Gimnazi...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / torek, 21. november 2006 / 06:00

Nismo angeli, imamo se pa radi

Ljubljano je obiskala ekipa ustvarjalcev tretjega filma Mi nismo angeli, sredi oktobra so na RTV Slovenija začeli s predvajanem komedije zmešnjav Mi se mamo radi.

Prosti čas / torek, 21. november 2006 / 06:00

Evolucijska teorija

Test: Mercedes-Benz E320 CDI Avantgarde

Prosti čas / torek, 21. november 2006 / 06:00

Evropski avto leta je Ford S-max

Novi Ford S-MAX je osvojil prestižni naslov »Car of the Year 2007«, ki ga že vrsto let podeljuje 58-članska žirija specializiranih avtomobilskih revij. Fordovemu novincu je nagrada pripadla v ene...

Prosti čas / torek, 21. november 2006 / 06:00

Akcijski naboj

Actyon, SSangYongov terenski posebnež z Daljnega vzhoda

Prosti čas / torek, 21. november 2006 / 06:00

Otroci obiskali opero

Več kot sto otrok iz kranjskih vrtcev Janina, Čira čara, Čenča in Ježek si je pred kratkim v ljubljanski operi ogledalo otroško baletno predstavo Kdo je najmočnejši na svetu. Balet je Če...