Prizadevanje za boljši oprijem

Test: Citroën Berlingo 1.6 HDi XTR Grip Control

Avtomobili, ki so nastali kot križanci z lahkimi dostavniki, so se uveljavili tudi kot prostorna družinska prevozna sredstva, pravzaprav je uporaba v potniške namene skoraj prevladala nad transportom tovora. Marsikdo bi skupaj s takšnim avtomobilom želel tudi štirikolesni pogon, toda take ponudbe (skoraj) ni.

Citroën v Berlingu ponuja nekakšen nadomestek oziroma tolažbo voznikom, ki bi se radi zapeljali tudi kakšen meter stran od urejenih cest. Dodatek se imenuje grip control, gre pa za nekakšno nadgradnjo elektronskega sistema stabilnosti. Voznik z okroglim gumbom na armaturni plošči določi, ali so kolesa v stiku z blatom, snegom, suhim asfaltom ali pa je avtomobil morda nagnjen. V lažjih razmerah se delovanje elektronike čuti tako, da pogonski kolesi ne zdrsneta tako hitro, sicer pa gre bolj za marketinški trik kot kaj zelo resnega in niti približno ni podobno štirikolesnemu pogonu. Seveda pa ima Berlingo dovolj drugih adutov, ki znajo prepričati.

Na primer prostor za nadpovprečno količino družinske prtljage tudi s podobo armaturne plošče prav nič več ne zaostaja za tistimi v Citroënovih potniških avtomobilih, čeprav ni digitalnih merilnikov in drugih novitet. Plastika je seveda na nižjem kakovostnem nivoju kot v limuzinskem okolju, a veliko pomembneje v takem avtomobilu je, da ne manjka odlagalnih polic in predalov za drobnarije, predvsem pa prostora za potnike, ki je dovolj razkošno odmerjen tudi v zadnjem delu, kamor se pride skozi drsna vrata na obeh bokih.

Z oprijemalno elektroniko je povezan najmočnejši turbodizelski štirivaljnik. Motor je precej kultiviran, le pri priganjanju v višje vrtljaje se začne upirati z nekoliko glasnejšim zvokom. Prijetna za voznika je motorna odzivnost že v nižjih vrtljajih, moteča pa sta menjalnik s preveč opletajočo prestavno ročico in širina avtomobila, ko je treba poiskati parkirni prostor.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 172 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,1/ 4,9/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 20.730 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / torek, 4. december 2007 / 07:00

Najboljše Ločanke in Tržičani

V dvorani na Podnu je škofjeloški plezalni klub konec tedna pripravil letošnjo predzadnjo tekmo za državno prvenstvo, na kateri so slavile domače plezalke in tržišči plezalci.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / sobota, 7. november 2020 / 21:21

Na glavo

Pozno jeseni jezera obiščejo številne ptice: liske, labodi in ponirki pa tudi tale simpatična račja družina. Race sicer ne sodijo med ogrožene vrste, kot ostale živali pa jih najbolj ogroža prav čl...

GG Plus / sobota, 7. november 2020 / 21:19

Mladi prepotrebneži

Pri posilstvih kar naprej ugotavljamo, da so sodišča zelo dvomila o izpovedih prič in so zahtevala trdne dokaze. Tako je bil dovolj tudi zagovor posilstva obtoženega Franca iz prejšnje zgo...

Kronika / sobota, 7. november 2020 / 21:18

Zasegli ukradeno kolo

Kranjska Gora – Kranjskogorski policisti so v sredo zasegli kolo, ki je bilo odtujeno s hodnika stanovanjskega objekta. Zaradi tatvine obravnavajo eno osebo.

GG Plus / sobota, 7. november 2020 / 16:40

Pavestice iz Zgornjesavske doline

Anže in Lea Svrzikapa iz Podkorena sta avtorja knjižice Pavestice, v kateri je deset povesti, zbranih v vaseh po Zgornjesavski dolini.

Komenda / sobota, 7. november 2020 / 16:38

Štipendije mladim iz Komende

Komenda – Ustanova Petra Pavla Glavarja je za šolsko leto 2020/21 objavila javni razpis za štipendijo za enega dijaka z možnostjo vsakoletnega podaljšanja. Do štipendije so ob izpolnjevanju razpisn...