Zbrali manj premije in ustvarili več dobička
Ljubljana - V Zavarovalnici Triglav uresničujejo strategijo, da bodo dobičkonosnosti dali prednost pred obsegom poslovanja. V letošnjih devetih mesecih so obračunali 566,8 milijona evrov kosmate zavarovalne premije, kar je za tri odstotke manj kot v enakem lanskem obdobju, hkrati pa so ustvarili nekaj manj kot 32 milijonov evrov čistega dobička, kar je 14 odstotkov več kot v lanskih prvih devetih mesecih. Kot poudarjajo v zavarovalnici, se je zaradi gospodarske krize zmanjšalo povpraševanje po nekaterih zavarovalnih produktih. Povpraševanje po življenjskih in nezgodnih zavarovanjih je bilo manjše predvsem zaradi naraščanja brezposelnosti, zmanjšalo pa se je tudi zanimanje za kmetijska, transportna in avtomobilska zavarovanja. Na škodno dogajanje so vplivale naravne katastrofe v skupni ocenjeni škodi okoli štirideset milijonov evrov, kar pa se ne bo pomembno odrazilo pri letošnjem poslovnem rezultatu.