Učinkovitejši in prijaznejši

Med sedmimi slovenskimi centri za socialno delo, ki so poskusno vpeljali evropski model kakovosti, je tudi radovljiški.

Radovljica - Pred nedavnim se je končal dveletni pilotni projekt prilagajanja evropskega modela upravljanja kakovosti v organizacijah socialnega varstva E-Qalin za potrebe centrov za socialno delo, katerega namen je zagotoviti učinkovitejše in uporabnikom bolj prijazno izvajanje storitev v centrih za socialno delo. Model je bil sprva narejen za domove za starejše, nato pa so bili oblikovani še branžni modeli za ustanove za osebe z motnjami v duševnem razvoju, za izvajalce pomoči na domu ter kot zadnji tudi za centre za socialno delo. Zunanja raziskava je pokazala, da je uvedba modela prispevala k porastu zadovoljstva tako pri zaposlenih kot pri uporabnikih. Pri zaposlenih se je najbolj povečalo zadovoljstvo zaradi večjega vključevanja v delovanje organizacije, pri uporabnikih pa zaradi informacijske in fizične dostopnosti do storitev ter vključevanja pri izvajanju storitev.

»Ne smemo pristati na samozadostnost, zavedamo se, da smo lahko še boljši in model kakovosti E-Qalin nam pri tem pomaga,« pravi Miloša Kos Ovsenik, direktorica Centra za socialno delo Radovljica. »Vključili smo se že v samo pripravo modela E-Qalin za področje centrov za socialno delo in nadaljevali v pilotni izvedbi, ki je potrdila pravilnost naše odločitve. S pomočjo modela, orodja za upravljanje kakovosti dela, bomo zaposleni skupaj z uporabniki in partnerji v lokalnem okolju poiskali tisto, kar je za kvalitetnejše delo treba spremeniti, kakor tudi tisto, kar se je izkazalo kot uspešno in je smiselno ohraniti in razvijati naprej.«

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / petek, 3. julij 2009 / 07:00

Berite drobni tisk

Na Zvezi potrošnikov Slovenije imajo vsako leto akcijo Turistične agencije na očeh javnosti. Njihova pravna svetovalka Tea Žnidaršič je povedala, kateri so najpogostejši razlogi za pritožbe in na kaj...

Objavljeno na isti dan


Kranj / ponedeljek, 15. december 2014 / 15:21

Nagrada za učence OŠ Simona Jenka Kranj

Kranj – Učenci tretjega razreda Osnovne šole Simona Jenka Kranj so prejeli nagrado za najboljše besedilo na natečaju Tržaškega esperantskega društva. Za sodelovanje na natečaju so se odloč...

Slovenija / ponedeljek, 15. december 2014 / 15:20

Novosti pri članarini PZS za leto 2015

Ljubljana – Planinska zveza Slovenije je v torek, 9. decembra, na sedežu organizacije v Ljubljani podpisala pogodbo z zavarovalnico Adriatic Slovenica, kar prinaša bistveni novosti članarine PZS za...

Vodice / ponedeljek, 15. december 2014 / 15:20

Energetska sanacija šole zaključena

Vodice – V torek, 16. decembra, ob 18. uri bodo v Vodicah s slovesnostjo (ki bo združena z božično-novoletnim koncertom osnovnošolcev) obeležili uspešen zaključek energetske sanacije Osnovne šole V...

Gospodarstvo / ponedeljek, 15. december 2014 / 14:49

Čebelarski turizem se vse bolj uveljavlja

Brdo pri Lukovici – Čebelarska zveza Slovenije je v pe­tek v Čebelarskem centru na Brdu pri Lukovici pripravila Dan čebelarskega turizma, na katerem je predstavila dobre primere čebelarskega turizm...

Slovenija / ponedeljek, 15. december 2014 / 14:48

Z novim letom v veljavi tudi bela napotnica

Pri Zdravniški zbornici Slovenije (ZZS) so prepričani, da bo bela napotnica, ki stopa v veljavo s prvim januarjem 2015, razbremenila osebnega zdravnika in bo prispevala k prihranku časa in poti bol...