Učinkovitejši in prijaznejši
Med sedmimi slovenskimi centri za socialno delo, ki so poskusno vpeljali evropski model kakovosti, je tudi radovljiški.
Radovljica - Pred nedavnim se je končal dveletni pilotni projekt prilagajanja evropskega modela upravljanja kakovosti v organizacijah socialnega varstva E-Qalin za potrebe centrov za socialno delo, katerega namen je zagotoviti učinkovitejše in uporabnikom bolj prijazno izvajanje storitev v centrih za socialno delo. Model je bil sprva narejen za domove za starejše, nato pa so bili oblikovani še branžni modeli za ustanove za osebe z motnjami v duševnem razvoju, za izvajalce pomoči na domu ter kot zadnji tudi za centre za socialno delo. Zunanja raziskava je pokazala, da je uvedba modela prispevala k porastu zadovoljstva tako pri zaposlenih kot pri uporabnikih. Pri zaposlenih se je najbolj povečalo zadovoljstvo zaradi večjega vključevanja v delovanje organizacije, pri uporabnikih pa zaradi informacijske in fizične dostopnosti do storitev ter vključevanja pri izvajanju storitev.
»Ne smemo pristati na samozadostnost, zavedamo se, da smo lahko še boljši in model kakovosti E-Qalin nam pri tem pomaga,« pravi Miloša Kos Ovsenik, direktorica Centra za socialno delo Radovljica. »Vključili smo se že v samo pripravo modela E-Qalin za področje centrov za socialno delo in nadaljevali v pilotni izvedbi, ki je potrdila pravilnost naše odločitve. S pomočjo modela, orodja za upravljanje kakovosti dela, bomo zaposleni skupaj z uporabniki in partnerji v lokalnem okolju poiskali tisto, kar je za kvalitetnejše delo treba spremeniti, kakor tudi tisto, kar se je izkazalo kot uspešno in je smiselno ohraniti in razvijati naprej.«