Družinski športni dan
Ibiza ST je tretja karoserijska različica najbolj množičnega Seatovega avtomobila.
Pri Seatu imajo po nekaj letih praznine spet nov kompakten kombi. Ibiza ST je s 430 osnovnimi litri prtljažnega prostora, ki ga je mogoče povečati na 1164 litrov, namenjena in prilagojena družinski uporabi. Oblikovalcem je uspelo kombijevski zadek estetsko spojiti v celoto 4,23 metra dolgega avtomobila, ki za 18 centimetrov prekaša tri- in petvratno različico.
Motorna paleta je bolj ali manj znana: osnovo v bencinskem delu predstavlja 1,2-litrski trivaljnik (51 kW/70 KM), sledi 1,4-litrski štirivaljnik (63 kW/86 KM) in nato še novi 1,2-litrski turbinsko podprti (77 kW/105 KM), ki je na voljo tudi s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko in z ekološko naravnanim paketom.
Skoraj popolnoma novi so vsi trije turbodizelski motorji. Najšibkejši je 1,2-litrski trivaljnik (55 kW/75 KM), bolj prepričljiva sta oba 1,6-litrska (66 kW/90 KM in 77 kW/105 KM). Iz drugih karoserijskih različic je v celoti povzeto podvozje z uravnoteženostjo med udobjem in dinamiko.
Slovenski kupci lahko izbirajo med tremi nivoji opreme, v osnovnem lahko med drugim pričakujejo klimatsko napravo, protiblokirni zavorni sistem, obe čelni in stranski varnostni blazini in tako naprej. Najcenejša izvedba stane s financiranjem 10.090 evrov, sicer je treba odšteti skoraj tisočaka več. Pri Porsche Slovenija odslej za Ibizo ponujajo tudi štiriletno jamstvo.